Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon av admins sa att de antagligen inte skulle göra det.Om nu Sjöö Sandström skulle klämma in 20k så har vi nått målet!
Pengarna från SS kommer givetvis sättas in men det hinner kanske inte bli innan årsskiftet.Någon av admins sa att de antagligen inte skulle göra det.
Över 280k är ju ändå inte dåligt
Sjöö Sandström hade en auktion där pengarna gick oavkortat till BFC. Budet som vann var 20k och SS ska lämna över klockan till vinnarenFörlåt att jag frågar, är ny här, men vad är det för överlämning av klocka du nämner?
Eller så kan väl någon stekare på forumet pynta de sista 20k som behövs istället för att vaska champagne på nyår?Målet är uppnått! (Sålänge Sjöö Sandström har fått betalt och pengarna är på väg in)
Det är också en lösning.Eller så kan väl någon stekare på forumet pynta de sista 20k som behövs istället för att vaska champagne på nyår?
Citerar mig själv och uppdaterar länken. Nu är det en auktion och allt går till bcf!Lägg ett bud på min Nautica!
https://klocksnack.se/threads/nautica-kronograf-ge-bud-allt-till-bcf-och-endast-idag-på-nyårsafton.48310/
Allt går till bcf såklart!
Edit: Glömde länkenCiterar mig själv och uppdaterar länken. Nu är det en auktion och allt går till bcf!
Lägg ett bud!
Tackar för skärmdumpen! Hade lite teknikstrul vid tolvslaget!
Tackar för skärmdumpen! Hade lite teknikstrul vid tolvslaget!