• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

pjmb

Cartier
Satte in en tvåhundring til BCF för lite smått och gott.
20160131_120612.jpg
 

-JL-

Rolex
2-Faktor
Det här är ju en skitbra idé men undrar varför det inte nämns under köp & sälj?
Det har kanske avhandlats tidigare i tråden men det blir en del extrasurfande för att hitta länkar och risken är att vissa kommer bort sig och inte gör ngt bidrag...
Skulle gärna se länk och uppmaning/uppmuntran fastklistrad under köp & sälj
 

-JL-

Rolex
2-Faktor
Det här är ju en skitbra idé men undrar varför det inte nämns under köp & sälj?
Det har kanske avhandlats tidigare i tråden men det blir en del extrasurfande för att hitta länkar och risken är att vissa kommer bort sig och inte gör ngt bidrag...
Skulle gärna se länk och uppmaning/uppmuntran fastklistrad under köp & sälj
Citerar mig själv. Fattade först nu att KS-BCF i bannern länkade direkt hit :banghead:
 
  • Like
Reactions: xTZ

NDJD

Cartier
2-Faktor
Riktigt bra jobbat av alla som skänker pengar. Jag och sambon är sk barnsupportrar och skänker pengar månadsvis. Tyvärr köps inte klockor in i samma takt :angel:
Ibland får man nyhetsbrev/magasin hemskickat från BCF. Tårarna sprutar varenda gång man läser om barnen som drabbats av denna fruktansvärda sjukdom, och jag är stolt över att vara medlem på ett forum där man så kraftfullt engagerar sig.

Fuck Cancer!
 

chgeorg

Omega
Vilket magiskt engagemang, som ish ny på forumet så måste jag ju pyttsa in lite deg. Då jag har 43(med detta 44a) inlägg, denna tråd har 29 sidor och jag har inte lyckat knåpa hem en klocka men dock ett par skor via KS Köp&Sälj (tack för smidigt köp knypplarn!) så måste man bidraga med något!

Och alla som läst hittills förstår inte matten och då jag är ekonom i botten gör inte jag heller det, men 500 kr är insatt till BCF!
 

Guden

Cartier
Har försökt att skänka ett par gånger nu men får alltid följande:
" Misslyckad betalning
Någonting gick fel när betalningen skulle genomföras "
Ger ju upp.. Planerar att köpa in en klocka snart (via KS) och får lägga till lite cash som köparen får donera om denne ställer upp..
 

pjmb

Cartier
Har försökt att skänka ett par gånger nu men får alltid följande:
" Misslyckad betalning
Någonting gick fel när betalningen skulle genomföras "
Ger ju upp.. Planerar att köpa in en klocka snart (via KS) och får lägga till lite cash som köparen får donera om denne ställer upp..
Slut på kontot? ;)
 
Topp