• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

Jag satte just in en hundralapp - det kunde det vara värt, jag har längtat efter en Speedy Pro i typ 40 år nu ;-)
/Rikard
 

ROB-1832

Cartier
2-Faktor
Vi på Rob Engström tycker det är ett fint initiativ att ni skänker 10:- per klock-deal!
Vi har skänkt 200:- idag. :)

Mvh,
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Re: Sv: Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfon

Hmm. Är skyldig 50:- ska fixa det asap.

Skickat från min N9977 via Tapatalk 2
 

max

Dancing Queen
ROB-1832 skrev:
Vi på Rob Engström tycker det är ett fint initiativ att ni skänker 10:- per klock-deal!
Vi har skänkt 200:- idag. :)

Mvh,
Snyggt, ni lyfte även tråden så att jag fick rumpan ur och reglerade min skuld :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Slänger in lite mer för en del köp och sälj som gjort och kommer att göras ;) så att vi kommer upp i 10k innan mars är slut. Kom igen nu, bara 395 kr kvar!
 

Bazinga

Breitling
Detta hade jag missat. Riktigt bra styrt!
Självklart ska även jag vara med.
Har bara en affär här på KS än så länge men klart värt 100pix.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
275kr har satts in på begäran av @danne10 som donerade sin GTG-plats till mig. Stort Danne!

Själv ska jag summera första kvartalets flippar och casha in lite retroaktivt.
 

potus

Breitling
Även jag försökte bidra med 50 kronor, blev dock dubbeldraget - tur att det var till ett bra ändamål!
 

SJ Smythe

Cartier
theargonaut skrev:
p
Pics or it didn't happen ;-)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

En gammal bekantskap till dig tror jag bestämt? :)
D479C580-6BED-438B-BB49-1925510A8A33-743-0000010B922C0A9F_zpsb2dad6e3.jpg
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
En omega rikare och en Vantage fattigare. Det betyder dubbla bidrag.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1364846604.656042.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1364846604.656042.jpg
    134.2 KB · Visningar: 185

Ariste

Audemars
2-Faktor
Bra initiativ även om jag reagerade sent, drog över 200 kr i kväll och har en del affärer till godo på den summan vilket känns kul för då måste jag handla...eller hur? :)
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Ariste skrev:
Bra initiativ även om jag reagerade sent, drog över 200 kr i kväll och har en del affärer till godo på den summan vilket känns kul för då måste jag handla...eller hur? :)

Det var ju också en taktik för galenskapet. Det är allt i välgörenhetens tecken. :)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Dalomo skrev:
Ariste skrev:
Bra initiativ även om jag reagerade sent, drog över 200 kr i kväll och har en del affärer till godo på den summan vilket känns kul för då måste jag handla...eller hur? :)

Det var ju också en taktik för galenskapet. Det är allt i välgörenhetens tecken. :)
Precis, allt detta gör jag för välgörenhet...som den altruistiske klocknörd jag är. :)
 
Topp