• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Fan, jag som satt över 200kr för en ''affär'' till barncancerfonden men dock in genom klocksnacks insamling.
Har inte heller satt över för köpet av Aqualanden, gör det senare idag.
 

Edin

Panerai
Jag har nog aldrig tidigare i mitt lite givit pengar till någon form av välgörenhet/forskning så nu när man ändå hänger här och har köpt en klocka till sig själv är det väll inte mer än rätt att donera en slant till denna gång.

100:- insatt från mig. :)
 
U

urinvånaren

Guest
2000:- retroaktivt för alla affärer som gjorts och kommer att göras :D
 

Bilagor

  • 1.jpg
    1.jpg
    35.5 KB · Visningar: 345

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Borde gjort det här tidigare, men nu finns det iaf. en snabblänk in till den här tråden.
 

Bilagor

  • ksbcf.png
    ksbcf.png
    22.1 KB · Visningar: 340

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Kollade in tråden förra vecka och då låg totalbeloppet på ca 3K och nu är det nästan uppe i 7,5K. Vad hände? :-D
Grymt jobbat!
 
WOW!
Nu händer det saker!
Angående målet så är det som sagt bara ett mål insamlingen fortsätter till 31 december 2013 sen startar vi en ny 1 Januari 2014.

Jag ska undersöka om jag kan höja målet!

MVH
Anders P
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Underbart :D

10 papp innan midsommar fixar vi lätt!!

Vi kanske skulle ha utmanat fiskevästsgubbarna på TTT? Nä, förresten inte.... :roll:
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Resultatet av auktionen på Kronosdykaren, som vanns av Denke. 1000 pistoler in. Givarenamn: Klockauktion, vinnare: Denke

Skaumlrmavbild2013-03-09kl170743_zps50306943.png
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Härligt initiativ, jag har satt in 100kr då har jag anledning att köpa några till under året :)

// Danne
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Har glömt bort detta! Har gjort några affärer sen senaste insättning, inte säker på hur många men minst fem så jag kompenserar med en hundring strax.
 
Topp