Ekstrand
Basic
Men fattar inte
Är mitt lag valt nu? Bara sitta och vänta in vinsten?
Haha ditt lag är sparat, men du har ju fem övergångar att göra under EM och så kan du byta kapten innan matcherna för att mata ut maximalt med poäng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men fattar inte
Är mitt lag valt nu? Bara sitta och vänta in vinsten?
Haha ditt lag är sparat, men du har ju fem övergångar att göra under EM och så kan du byta kapten innan matcherna för att mata ut maximalt med poäng
Börjar se bra ut! 18st anmälda so far! Ser att varken @Clark Kent eller ?BFF? tagit ut några lag, eller vill ni inte avslöja vinnande truppen kanske?
Jag tar tag i det ikväll Hade tänkt ta en långsittare och läsa på ordentligt, sitta och skissa och mysa till det över ett par öl, men tiden har saknats.
Tror att det är så att man får göra ett visst antal byten varje bytesfönster. Eller har jag missförstått det? Jag är också med förresten! Åker iväg på semester där mitt i men ska försöka hålla det uppe. Snart drar det igång!
Aha, cool, då kan man leka lite mer med spelare från de på pappret "sämre" lagen. Nu börjar jag bli nervös, mkt som står på spel här. @Ekstrand har fixat en Hublot KlockSnack Euro 2016 Limited Edition 1/1 till förstapris.Ja det stämmer! Men skulle rekommendera att ha en trupp när matcherna startar Kul, nu kom 4 lag till direkt (@Chami här har du hur övergångarna fungerar under EM)
Haha, den var ju snygg!Den var ju en hemlis!
Nu tror jag att jag är klar. 8mill kvar att spendera
Hur gör man nu då? lutar sig bak och litar på sitt lag? (som förövrigt kommer att vinna skiten)
Hoppas innerligt att det går bättre för dronten denna gångDrontens Dream Team är redo.