Arrrgghhhh....jag blir tokig Har glömt bort vilket lösen jag använde mig av och nu kan jag inte logga in. Går inte att skicka en reminder heller vad jag kan hitta. I värsta fall får jag regga ett till lag, det börjar ju bli lite bråttom nu...morr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förhoppningsvis tar vi oss vidare från gruppen i alla fall. Men man vet aldrig. Jag valde mellan en sjöko och T-Rex i mål, satte den iberiska stenbocken på backlinjen, jag själv i centrum av diamanten och Ronaldo får samsas med pungvargen på topp.Hoppas innerligt att det går bättre för dronten denna gång
@Ekstrand Grymt initiativ, och jag ser fram mot att hämta upp Hublot:n till jubel och fanfarer när finalen är spelad
"The Kryptonites" är nu komponerade i en väldig hast. Insåg att tiden höll på att rinna ut, så eventuellt får jag slösa något byte redan ikväll när helgen har infunnit sig.
Eller typ ett NATO i lådan haha Ja sista svängen nu, glöm inte sätta en lagkapten också!
Kör Harry Kane som kapten. Syns det inte hos dig?
Tänkte mer allmänt för alla Kikade inte just på ditt lag!
Ser inte The Kryptonites i gruppen, har du anslutit till KlockSnack?@Ekstrand Grymt initiativ, och jag ser fram mot att hämta upp Hublot:n till jubel och fanfarer när finalen är spelad
"The Kryptonites" är nu komponerade i en väldig hast. Insåg att tiden höll på att rinna ut, så eventuellt får jag slösa något byte redan ikväll när helgen har infunnit sig.
Ser inte The Kryptonites i gruppen, har du anslutit till KlockSnack?
... Bara så du vet, jag kommer ge dig gult kort när laget väl är inne, för många lag i gruppen. Likvärdigt för många spelare på plan.Tack för heads-up, jag dubbelkollar omedelbart.
Ser inte The Kryptonites i gruppen, har du anslutit till KlockSnack?
Hmm, kanske bara var lite lagg? Ekstrand skrev det nu kmr jag ihåg, att det kunde ta en stund.Ser ju ut som att jag är med? De andra miniligorna antar jag att alla hamnar i per automatik.
@Ekstrand Du som är skapare av ligan, ser du att jag är med i listan?
... Bara så du vet, jag kommer ge dig gult kort när laget väl är inne, för många lag i gruppen. Likvärdigt för många spelare på plan.
Haha kära vän, driver bara med dig för att du glömde lösenordet till Clark Kent laget och nu har 2 lag i ligan.Nu känner jag mig så jäkla trög men jag fattar inte Har jag gjort något tokigt?
Haha kära vän, driver bara med dig för att du glömde lösenordet till Clark Kent laget och nu har 2 lag i ligan.
Ahh jag kör faktiskt Muller jag också, kmr ha kvar honom. Fan vad Nice med EEEM, frun är precis lika taggad som mig!Haha...ok Men jag kom på det till slut så förhoppningsvis har jag bara ett lag. Kom iväg från jobbet tidigt så ska hem och göra något sista byte. Ville egentligen ha VNL på backplats men fegade ur lite när jag fick pengar över. Är tveksam med Müller också.
Ahh jag kör faktiskt Muller jag också, kmr ha kvar honom. Fan vad Nice med EEEM, frun är precis lika taggad som mig!
Toppade mitt lag en aning. Nu är jag o mina gubbar redo att skriva historia.
Någon annan än mig som fått mail från cmore att laget inte är inlämnat?
När du gjort klart laget måste du trycka på "spara lag" annars reggas det inte...Någon annan än mig som fått mail från cmore att laget inte är inlämnat?
Ska testa samma grej, för det ser jäkligt komplett och inlämnat ut nämligen...Japp...fick mail för en stund sedan men när jag går in på sidan så ser det inlämnat och klart ut. För säkerhets skull så ändrade jag på en spelare, och sen ändrade tillbaka igen. Då dök "Lämna in"-knappen upp igen så nu är det dubbellämnat
När du gjort klart laget måste du trycka på "spara lag" annars reggas det inte...
Det finns ingen sådan knapp. Får testa mig fram..
Som jag har förstått det så är "Lämna in" = spara