• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks EM-Elvan

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Hallå, jag fick också mail? Jag hittar ingen "lämna in" knapp?!

Som jag har förstått det så är "Lämna in" = spara

IMG_20160610_164408.jpg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Det ska bli grymt kul det här :) Hade Rumäniens målis på plan först, men de lär inte gå så långt så han fick kicken. Hade ju varit skönt att dra hem stora poäng redan i första matchen annars.
 

Reize

Omega
Jag slets mellan att sätta in Payet eller Pogba i min elva. Valet föll till slut på Pogba då jag tänkte att "han kommer göra fler mål med sina långskott".

Idag ångrar jag mig.
 

månljus

Panerai
Det här kom upp när jag försökte byta kapten:
Sorry! You can not make transfer during the transfer freeze.
Log on after the weekend to check your score and make your transfers for the next week.

Vilket känns rimligt. Hade varit jättetråkigt om man kunde byta efter varje match.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Är inte en "matchdag" en hel omgång?

Låter mycket långsökt... Har lirat något liknande förut och då kunde man byta kapten dagligen för att kräma ut de sista avgörande poängen.

Håller med @Camo00 att det låter rimligare att man bara kan byta kapten en gång per full omgång och inte dag. Annars blir det ju väldigt orättvist baserat på om man har spelare från många eller få lag i sin startelva.
 

dalle

Panerai
2-Faktor
Det verkar helt klart som att reglerna ska tillåta byta av kapten innan första matchen varje dag. Helt ologiskt dock. Inför varje omgång hade väl varit bättre..
 

Riley

Panerai
Fast har någon lyckats med att byta kapten nu?
Jag får ett "sorry, du får vänta tills nästa transferperiod".
Antingen en bugg eller så har man inte varit tydlig med reglerna.
Eller så missförstår jag allt, händer rätt ofta det med.
 
Topp