Hallå, jag fick också mail? Jag hittar ingen "lämna in" knapp?!
Som jag har förstått det så är "Lämna in" = spara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som jag har förstått det så är "Lämna in" = spara
Mm, höll på ändra, nu dog sidan helt. Vet inte om jag hann få in ändringen eller ej.Man behövde göra nån ändring för att en sparaknapp skulle komma fram. Men om jag förstår allt korrekt så lämnas lagen in per automatik vid spelstopp så länge de e kompletta
Känns såÄr det nu man låter en fransos passa vidare kaptensbindeln?
Kingen! (och givetvis min lagkapten✌)
Funkar det för er? För mig står det bara att transfersfönstret är stängt. Detta trots att reglerna säger att man kan byta hur ofta man vill mellan matchdagar.Ah missade visst att man kan byta kapten då ofta man vill..
Funkar det för er? För mig står det bara att transfersfönstret är stängt. Detta trots att reglerna säger att man kan byta hur ofta man vill mellan matchdagar.
Är inte en "matchdag" en hel omgång?Funkar det för er? För mig står det bara att transfersfönstret är stängt. Detta trots att reglerna säger att man kan byta hur ofta man vill mellan matchdagar.
Låter mycket långsökt... Har lirat något liknande förut och då kunde man byta kapten dagligen för att kräma ut de sista avgörande poängen.Är inte en "matchdag" en hel omgång?
Är inte en "matchdag" en hel omgång?
Låter mycket långsökt... Har lirat något liknande förut och då kunde man byta kapten dagligen för att kräma ut de sista avgörande poängen.
Det verkar helt klart som att reglerna ska tillåta byta av kapten innan första matchen varje dag. Helt ologiskt dock. Inför varje omgång hade väl varit bättre..
Jag sulfintar hem segern ändå, bom bom swop swop!Ja, verkligen en konstig regel. Men tack @Bojke för att du delade med dig, det hade du ju kunnat hålla för dig själv som hemligt vapen