• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocksnacks EM-Elvan

Jag fattar inte riktigt hur man kan placera ut de 50 poängen man fick när man tecknade abonnemang på deras sportpaket...skulle bara vara att fylla i men det kanske uppdateras efter midnatt.

Så drygt att man inte kan fippla runt lite med bytena när man väl har tryckt 'spara'. Nu sitter jag där med en Pogba som ju knappast lirar i kväll.

Höll på mina byten fram tills nu när elvorna släpptes.
Byte bort Giroud och Payet som inte är i startelvan så bägge kommer garanterat hoppa in och göra mål i andra halvlek.

Fan glömde bort att man kan ju låta första matcherna i omgången gå för att sedan byta spelare så man har möjlighet att få poäng på fler än 11 spelare eller har jag fel?

Fan glömde bort att man kan ju låta första matcherna i omgången gå för att sedan byta spelare så man har möjlighet att få poäng på fler än 11 spelare eller har jag fel?
Inte som jag tolkar reglerna.
Screenshot_20160619-210739.png

I dag hade jag faktiskt kunnat kräva av Ramos, Müller och kapten Özil att kamma hem mängder av poäng.

Helt obegripligt att jag lyckas ligga 1a men kul! Har plockat in både Lukaku och Hazard så ikväll borde det kunna trilla in några poäng till, men hoppas jag att jag inte tar några poäng alls haha!
Kör också Lukaku ikväll, om han gör mål får jag trösta mig med poängen :D

Helt oförståeligt att en hållen nolla i 90+tillägg inte räcker för poäng...

Inför förra omgången missade jag att antalet byten skulle reduceras. Nu har jag helt lyckats glömma bort att Ramsey är avstängd. Det är sådana tavlor som avgör slutspurten nu när allas elvor är så lika. Nu står jag här med åtta spelare...

Fattas bara att andravalet Robson-Kanu öser in mål!

Tillbaka
Topp