Funkar inte för mig än... :/
Skumt...dubbelkollade och mitt byte har gått igenom i alla fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkar inte för mig än... :/
Mitt med Moutinhio får gärna göra några poäng...Skumt...dubbelkollade och mitt byte har gått igenom i alla fall.
Jag kunde inte byta när jag loggade in på mobilen alldeles nyss.Kan fortfarande inte byta... detta är katastrof
Har inte tillgång till dator. Så de är väl kört..Jag kunde inte byta när jag loggade in på mobilen alldeles nyss.
Testade via datorn och det fungerade.
Ett tips.
Fusk!Jag fattar inte riktigt hur man kan placera ut de 50 poängen man fick när man tecknade abonnemang på deras sportpaket...skulle bara vara att fylla i men det kanske uppdateras efter midnatt.
Så drygt att man inte kan fippla runt lite med bytena när man väl har tryckt 'spara'. Nu sitter jag där med en Pogba som ju knappast lirar i kväll.
Inte som jag tolkar reglerna.Fan glömde bort att man kan ju låta första matcherna i omgången gå för att sedan byta spelare så man har möjlighet att få poäng på fler än 11 spelare eller har jag fel?
Jag rosar inte direkt marknaden just nu... Hoppas kunna ta köksvägen på slutspurten.Lämnar Bojke i vägdammet! Avanti!
![]()
Helt obegripligt att jag lyckas ligga 1a men kul! Har plockat in både Lukaku och Hazard så ikväll borde det kunna trilla in några poäng till, men hoppas jag att jag inte tar några poäng alls haha!Här är för närvarande topp 15 i tabellen!
![]()
Mycket tight och spännande![]()
Kör också Lukaku ikväll, om han gör mål får jag trösta mig med poängenHelt obegripligt att jag lyckas ligga 1a men kul! Har plockat in både Lukaku och Hazard så ikväll borde det kunna trilla in några poäng till, men hoppas jag att jag inte tar några poäng alls haha!
Vänta du bara tills kapten Lukaku klipper in 5 mellan Isakssons darriga händer!Plockade in och gav bindeln till Ronaldo....
Plockade in Nani till den här matchen också....Vänta du bara tills kapten Lukaku klipper in 5 mellan Isakssons darriga händer!
Vad står det nu? Kommer inte in på tabellen.