• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocksnacks EM-Elvan

Rensade ut många tyskar inför den här omgången. Ensam kvar är Özil, som dessutom får bära kaptensbindeln i och med att han är min enda spelare som har match i dag.

Edit: I brist på byten står en till tysk, Neuer. Lite rädd för Polens offensiv dock...

Fattar ej hur en insläppt straff kan vara -3 poäng för målvakten... Med tanke på att en räddad straff ger tre pluspoäng hade -1 varit rimligare för en insläppt.

Suck, kapten Modric linkar ut och jag hade inte tillräckligt med byten för att få in Rakitic... Får jag poäng för att Modric höll nollan under sina 60 minuter?

Suck, kapten Modric linkar ut och jag hade inte tillräckligt med byten för att få in Rakitic... Får jag poäng för att Modric höll nollan under sina 60 minuter?

Inte helt lätt att tolka:

Spelare erhåller/förlorar endast poäng om de är på planen
Spelare kommer endast att erhålla/förlora poäng när de är på planen. Om en målvakt är på planen i 50 minuter och inte släpper in några mål men byts ut och hans lag släpper in 2 mål under de sista 40 minuterna, då förlorar han inga poäng. Poäng kommer att tilldelas spelare baserat på matchens 90 minuter plus tilläggstid.

EDIT: Han får ju poäng oavsett bara han har varit med på planen iofs.

Den som taggar mig när det går att genomföra byte av lagkapten är en ängel!

Satans är strul för mig med, tycker allmänt sidan är rätt jobbig åker ur och måste logga in varje gång. Hade lagt ner ifall man inte låg på en relativt godkänd 5 plats :p

Satans är strul för mig med, tycker allmänt sidan är rätt jobbig åker ur och måste logga in varje gång. Hade lagt ner ifall man inte låg på en relativt godkänd 5 plats :p

Äh...lägg ner och radera laget i alla fall ;)

Håller med om att det är segt att man inte kan fortsätta vara inloggad.

Tillbaka
Topp