Oew
Guld
Nej det går inte för mig, däremot så kan jag byta spelare?Någon som kan byta kapten idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej det går inte för mig, däremot så kan jag byta spelare?Någon som kan byta kapten idag?
Jag sportar med mina 83 poäng just nu plats 71 av 20950. Tänkte bara skryta lite nu innan alla poäng har räknats ihop.
Någon som kan byta kapten idag?
Någon som kan byta kapten idag?
Precis, båda borde ha hängt sina lägen.Tänkte att det skulle bli målkalas och därför tog Giroud som kapten.. Synd att Arsenalgubbar uppenbarligen inte kan nicka..
Fattar ej hur en insläppt straff kan vara -3 poäng för målvakten... Med tanke på att en räddad straff ger tre pluspoäng hade -1 varit rimligare för en insläppt.
Att en målvakt gör mål bör typ vara 100 poäng också....Fattar ej hur en insläppt straff kan vara -3 poäng för målvakten... Med tanke på att en räddad straff ger tre pluspoäng hade -1 varit rimligare för en insläppt.
Suck, kapten Modric linkar ut och jag hade inte tillräckligt med byten för att få in Rakitic... Får jag poäng för att Modric höll nollan under sina 60 minuter?
YesssssSer att @WHU har Nolito som lagkapten...
Bra där!Sjukt viktigt att ha morata som kapten![]()
Snyggt!Sjukt viktigt att ha morata som kapten![]()
Ja, det får man.Suck, kapten Modric linkar ut och jag hade inte tillräckligt med byten för att få in Rakitic... Får jag poäng för att Modric höll nollan under sina 60 minuter?
Varför går det inte nu för? Man ska väl kunna byta varje dag innan första matchen?Den som taggar mig när det går att genomföra byte av lagkapten är en ängel!
Den som taggar mig när det går att genomföra byte av lagkapten är en ängel!
Satans är strul för mig med, tycker allmänt sidan är rätt jobbig åker ur och måste logga in varje gång. Hade lagt ner ifall man inte låg på en relativt godkänd 5 plats![]()
Var nära där när man plockade in Pogba och Greizman när dom blev bänkade, men Morata som kapten räddade tillbaka det igår.Äh...lägg ner och radera laget i alla fall
Håller med om att det är segt att man inte kan fortsätta vara inloggad.