Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det går att göraÄr lite inne på att byta formation om det går...från 4-4-2 till 3-5-2.
Tycker att det är för liten skillnad i poäng vid mål och assist mellan backar och mittfältare.
Griezmann som kapten så jag är med dig därSvårt med byten, är rätt nöjd med min trupp överlag, bytt ut ett par spelare som antagligen inte kommer spela nästa omgång men sitter rätt nöjd annars. Frankrike lär plöja in mål ikv!
Med Alaba som back spelar man i princip med två backar när man kör 3-5-2Är lite inne på att byta formation om det går...från 4-4-2 till 3-5-2.
Tycker att det är för liten skillnad i poäng vid mål och assist mellan backar och mittfältare.
Du har förverkat alla dina byten redan efter första omgången, en manager-mässig premature ejaculation. Vi tålmodiga kommer på upploppet, vet duNu släpper jag inte ledningen!
Du vet att du får fler byten i nästa omgång va? Bytena går inte att "spara"... så se till att värva/byta klart till 14.59 annars är det för sent...Du har förverkat alla dina byten redan efter första omgången, en manager-mässig premature ejaculation. Vi tålmodiga kommer på upploppet, vet du
Tur då att dessa fem byten bara kan användas fram till klockan 14 och att man får nya byten inför nästa omgång.Du har förverkat alla dina byten redan efter första omgången, en manager-mässig premature ejaculation. Vi tålmodiga kommer på upploppet, vet du
OFAN!Tur då att dessa fem byten bara kan användas fram till klockan 14 och att man får nya byten inför nästa omgång.
Godmorgon
Påminner om att man fram till klockan 14 kan göra fem byten. Med andra ord har @cultshit en chans att byta ut Granqvist. Jag stuvade själv om en hel del.
Tur att du inte gjorde det, han är petad...Irriterande...hade ju tänkt sätta Pogba som kapten i kväll också.
Tur att du inte gjorde det, han är petad...
Payet som kaptenGriezmann som kapten![]()
Är ändå nöjd med mina fyra fransoserPayet som kapten![]()
Payet som kapten i båda matchernaPayet som kapten![]()
Fan som dopingPayet som kapten i båda matcherna![]()
Tänkte att det skulle bli målkalas och därför tog Giroud som kapten.. Synd att Arsenalgubbar uppenbarligen inte kan nicka..Payet som kapten i båda matcherna![]()