• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocksnacks EM-Elvan

Är lite inne på att byta formation om det går...från 4-4-2 till 3-5-2.
Tycker att det är för liten skillnad i poäng vid mål och assist mellan backar och mittfältare.

Svårt med byten, är rätt nöjd med min trupp överlag, bytt ut ett par spelare som antagligen inte kommer spela nästa omgång men sitter rätt nöjd annars. Frankrike lär plöja in mål ikv!

Svårt med byten, är rätt nöjd med min trupp överlag, bytt ut ett par spelare som antagligen inte kommer spela nästa omgång men sitter rätt nöjd annars. Frankrike lär plöja in mål ikv!
Griezmann som kapten så jag är med dig där :D
Är lite inne på att byta formation om det går...från 4-4-2 till 3-5-2.
Tycker att det är för liten skillnad i poäng vid mål och assist mellan backar och mittfältare.
Med Alaba som back spelar man i princip med två backar när man kör 3-5-2 :)

Du har förverkat alla dina byten redan efter första omgången, en manager-mässig premature ejaculation. Vi tålmodiga kommer på upploppet, vet du
Du vet att du får fler byten i nästa omgång va? Bytena går inte att "spara"... så se till att värva/byta klart till 14.59 annars är det för sent... :)

Bytte bort mina tre som inte spelade första omgången och slipade lite på två andra för att förhoppningsvis optimera lite inför den här rundan.

Hm...provade att byta nu och det verkade fungera. Eller har jag bränt ett byte till nästa omgång så att säga?

Irriterande...hade ju tänkt sätta Pogba som kapten i kväll också.

Halva tabellen omkastad sen i morse och ingen har väl en massa slovaker i lag, vad har hänt?

Själv missade jag såklart bytesfönstret, borde ha satsat allt på franskt målkalas...

Trots förvirringssymtom hänger jag på något sätt med där uppe. Du träffade dock helt rätt med Hamsik idag, Bojke, så du får behålla ledningen någon dag till...

Tillbaka
Topp