Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
East meets West, möglig Vostok möter likaledes möglig M1 Garandbajonett..!![]()
andra kniven från vänster vad är det för goding?Körde ett lite gruppfoto med en kollega.
Livet i IT-Branschen™
![]()
andra kniven från vänster vad är det för goding?
IT-branschen verkar tuff i dina trakter
En "Virginia blade by Duke Dudley". Fick den idag av kollegan som har de tre knivarna till höger (och Vostokklockan), så jag har inte så mycket mer info om den än att det är en riktigt rejäl pjäs.
Både han och jag kör en del Technical pre-sale, vilket är ungefär som Apocalypse Now fast med powerpoint istället för helikoptrar![]()
Udda tråd som bara måste få mitt första bildbidrag på KS
![]()
Samisk huggare av Max Lundström med blad av Olav Grönvold i samkväm med en Breitling/Wakmann Top Time.
Körde ett lite gruppfoto med en kollega.
Livet i IT-Branschen™
![]()
Det är bara två som är minaSka du verkligen ha så där många knivar?
Det är bara två som är mina![]()
Kul att se! Har varit i Max verkstad utanför Vilhelmina där jag kommer ifrån. Väldigt skicklig samisk slöjdare.
Och väldigt fin Breitling![]()
Hittade den här sidan när jag var ute och surfade runt på interwebben. Fantastiska knivar men lite för saftiga prislappar för mig. Tänkte dock att det kanske kan intressera någon annan här på forumet. Bjuder på en bild ifrån siten på en riktig beauty!
![]()
( ps. klockan på bilden)
Lite saftigt här med. Planerar man mord så är det en sak men annars försöker jag hålla det under 2 lakan.
Japp. Dom som han lägger mest arbete på säljs oftast i USA. Han åker varje år till någon mässa/utställning i USA där dom bästa knivmakarna är.Säljer han nåt?
fick hem en bling matterhorn quarts caliber 515 min första quarts vet ej om det är sviss men det sägs så , ska öppna boetten snart, hoppet lever grisen i säcken![]()
![]()