Pope
Silver
Ganska mycket pengar med...
Va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ganska mycket pengar med...
Jag uppfattade som du hade två stycken tapio knivar , samma som min , en i varje storlek...
Jag uppfattade som du hade två stycken tapio knivar , samma som min , en i varje storlek...
Dom har blivit dyra , speciellt i USA ...
Tror att den stora brukar gå för ca 400$....Åh faan!
Jag ska lägga upp en bild på min lilla i morgon, med klocka givetvis.
Min stora ligger och mår inte så bra nånstans.... Vet att nån skar i tjärpapp med den.....![]()
Coola!
Nått som ni tillverkar?Här ni ser dem först...
![]()
Här ni ser dem först...
![]()
Nått som ni tillverkar?
Kan hända att det finns en viss koppling...Damaskusstål? Ser trevliga ut, eget märke?
Edit: Ser svaret när jag zoomar...
Här ni ser dem först...
![]()
Vad är det för träslag och finns det en prislista? Ser riktigt fina ut.
http://www.grymsweden.se/damascus-knives![]()
Har du mer info om dem?
Www.eggen.seÄr det någon som har koll på bästa stället att lämna in sina knivar på slipning i Stockholm? Provade Lagamati vid Odenplan efter att Knivkompaniet stängde, men blev inte riktigt nöjd. Och nej...jag vill inte göra det själv hur enkelt det än är![]()
Www.eggen.seÄr det någon som har koll på bästa stället att lämna in sina knivar på slipning i Stockholm? Provade Lagamati vid Odenplan efter att Knivkompaniet stängde, men blev inte riktigt nöjd. Och nej...jag vill inte göra det själv hur enkelt det än är![]()
Ser seriöst ut.Här ni ser dem först...
![]()
Allt enligt devisen "Ingen minns en sosse" så har Farbror Nexus bränt sisådär två förmögenheter på knivar under sensommaren. Samtliga ligger hemma hos min kontakt i Staterna som skulle agera mellanhand och därmed rädda mig från tullen.
Det gick självklar åt helvete, men så fort grejerna landat kommer jag dränka den här tråden i Spyderco.
Vad är det för spyderco du köpt?
Jag måste få tillbaka min strider från en polare så kan jag dränka tråden med "världens största lilla kniv"