Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sweet, har du även axelhölstret?![]()
Den här bilden blev så förbannat snygg att den förtjänar ett eget inlägg så ni kan lajka sönder den. Potentiellt wallpaper?![]()
Det vore förbaskat trevligt att köra någon sorts kniv-GTG.
Men, 13 grabbar i ett rum med full tillgång till knivar och sprit känns inte som ett HELT sunt upplägg.
Det vore förbaskat trevligt att köra någon sorts kniv-GTG.
Men, 13 grabbar i ett rum med full tillgång till knivar och sprit känns inte som ett HELT sunt upplägg.
Anses Spyderco vara som knivvärldens TAG Heuer?
Det beror väl på om man går igång på TH eller inte... Men jag skulle nog snarare säga Omega.
Gerber då? Tissot?
Gjorde ett kniv köp tidigare i år, behövde en stabil fickkniv och föll för en spyderco. Snygg gedigen och funktionell men obekväm och så här i efterhand ångrar jag att jag inte köpte en fällkniven eller en böker med handtag i något skönt naturmaterial istället
Stämmer bra, det är känslan i handen som inte är bra, känns lite hårt och kantigt. Tror trä hade gjort skillnad.Tråkigt att du inte trivs med den. Är det en Vallotton förresten?
Jag äger ingen kniv från GEC, men de ser riktigt fina ut och de har ett mycket bra rykte på olika knivforum (ex. Bladeforums.com)
Är det någon av er knivoholiker som har erfarenhet av Great Eastern Cutlerys knivar?
Har ev tänkt införskaffa en eller ett par av deras knivar men det vore kul att höra vad andra tycker om deras alster först.
Jim
Yes finns mer prylar men inget som kommer publiceras i detta forum .Häftig historia på den kniven Jonte!