Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har gått några rundor mot Rättssamhället™ angående detta då jag vill importera en klassisk italiensk stilett i ädelträ för att använda som serveringsverktyg när jag äter ostbricka. Vilket tydligen inte klassas som samlarsyfte pga att folk generellt sett inte förstår sig på bra smak.Autos är väl inte olagliga? Så länge man använder dom till det dom är tillför, dvs öppna brev![]()
Har gått några rundor mot Rättssamhället™ angående detta då jag vill importera en klassisk italiensk stilett i ädelträ för att använda som serveringsverktyg när jag äter ostbricka. Vilket tydligen inte klassas som samlarsyfte pga att folk generellt sett inte förstår sig på bra smak.
Hursomhaver : Innehav är fullständigt lagligt.
Och vad i helvete hände med textformateringen? Skyller på lunch-GTn.Har gått några rundor mot Rättssamhället™ angående detta då jag vill importera en klassisk italiensk stilett i ädelträ för att använda som serveringsverktyg när jag äter ostbricka. Vilket tydligen inte klassas som samlarsyfte pga att folk generellt sett inte förstår sig på bra smak.
Hursomhaver : Innehav är fullständigt lagligt.
Trevlig slida till A1an, knåpat själv eller beställt?
Tackar, denna gång beställde jag, men har gjort egna knivar en gång i tiden... fixar en bild och slänger upp här på sikt...
På en Rainerbox kanske...Den här bilden blev så förbannat snygg att den förtjänar ett eget inlägg så ni kan lajka sönder den. Potentiellt wallpaper?![]()
Yes finns mer prylar men inget som kommer publiceras i detta forum .