Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nån som har bra koll på Spyderco?
fick precis hem en Para 3 som jag beställde från amazon.se. Ingen box(!) och känns plastig i skaftet. Har haft och har andra Spyderco men tycker inte den här ger samma kvalitetsintryck som de andra.
Vad tror ni, returnera och beställa från någon annan?
jag har nog ett 20-tal och kvalitetskänslan brukar vara likartad på de med runt hål. Byrd-serien känns billigare.
Men stansningen av namn och stålkvalitet ser inte 100 ut på din. När jag kommer hem kan jag kika, men jag tror inte jag sett någon med så dåligt namn…
Återkommer ikväll
Jag håller med dig! Har kollat en del bilder och som du säger så ser texten helt off ut.Kikat på 9 spyderco som tyvärr alla har gamla loggan. Googlade några para 3-bilder och jag står vid mitt tidigare inlägg. Texten på bladet ser inte rätt ut. Alla mina spydies hade i det närmsta perfekt text.
Jag har tre såna och tycker att de är väldigt bra. Använder en i trädgården, en i skogen och en som alltid ligger i bagaget på bilen.Tänkte ge mig på att skafta om en Morakniv Eldris. Ni som använder en sån, vad har ni för tankar kring den?
Coolt.Han gick långt, men han lyckades till slut. Jag ska ta några bra bilder när jag kommer hem.
Fin! Har länge velat ha något liknande med eneträ, det är så vackert. Hur långt är bladet?Mat smakar lite extra gott när man har något fint att skär den med. Här en Perceval med handtag i ene (luktar gott också).
Typ 8cm. Här är den bredvid en Opinel No 8Fin! Har länge velat ha något liknande med eneträ, det är så vackert. Hur långt är bladet?
Har en sin fabrik där? Precis lagom storlek för den typen av kniv. Var inne på deras sida och såg att de hade en variant med thuja också som såg riktigt fin ut.Typ 8cm. Har lite funderingar på att nästa tur till Frankrike så får det bli ett stop i Thiers för lite shopping.
Jag har en L´Épicurien som jag snickrade ihop på deras hemsida för några år sedanHar en sin fabrik där? Precis lagom storlek för den typen av kniv. Var inne på deras sida och såg att de hade en variant med thuja också som såg riktigt fin ut.
Ojojoj, varför skulle du lura in mig där..?Jag har en L´Épicurien som jag snickrade ihop på deras hemsida för några år sedan
In och kolla om du hittar något kul
L'ÉPICURIEN® - Coutellerie Robert David
www.robert-david.com
Tack! Jag beställde för två månader sedan genom en vän från USA, och först nu har den kommit privat.
Jag har en mini griptilian om du vill klämma?Någon här som vet om det finns benchmade i någon butik i Göteborg?
Drar ett PM till dig senare!Jag har en mini griptilian om du vill klämma?