Snyggt val! Du kommer bli sååå nöjd!Blev lite smittad av denna tråden..
![]()
Vet inte riktigt vad jag ska ha den till, men prylglad som man är så kunde jag inte låta bli att klicka hem en! duger säkert till att öppna något paket eller liknande![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt val! Du kommer bli sååå nöjd!Blev lite smittad av denna tråden..
![]()
Vet inte riktigt vad jag ska ha den till, men prylglad som man är så kunde jag inte låta bli att klicka hem en! duger säkert till att öppna något paket eller liknande![]()
För mig som är helt grön på området var första intrycket att den är sjukt lätt och sjukt vass!Snyggt val! Du kommer bli sååå nöjd!![]()
För mig som är helt grön på området var första intrycket att den är sjukt lätt och sjukt vass!
Ja.Räknas detta som knivtok?
![]()
Tack! Vet inte varför jag missade det.kolla: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=468456
Info om Swede 8
Fakta:
Bladlängd: 8cm
Ihopfälld: 10,5 cm
Handtag: Proflex gummi för bästa grepp
Stål: Sandvik 12C27 (Hrc 58-59)
Slipning: Skandinavisk konslipning med sekundäregg.
Tillbehör: Fodral finns att köpa
@Hmpson En Victorinox Alox Solo kanske kan vara nåt? 9,3 cm. Har själv en Alox Cadet som är påväg hem till mig.
![]()
Dom är så j*ävla snygga !!!!
Vad är det för rolig kniv 5'e från vänster?Räknas detta som knivtok?
![]()
Vad är det för rolig kniv 5'e från vänster?![]()
Köp japanska sk whetstones och tillbringa en dag på youtube sen är de löst!Slipsen ni själva el lämnar ni in dem till någon "slipverkstad" ibland? Sett reklam på Facebook om att få till en bra slipning som inte åstadkoms med ett vanligt brynje. En skarp V-form.
Jag har en rackare som blivit av med spetsen (frun vet inte hur det gått till men sett att hon spetsar avocadokärna och river ur.. Så en potentiell källa är hittad) sen är de knivar jag använder dagligen lite ur slag. Tips? Använder brynjet men är inte direkt expert på ämnet.
Jag har Spydercos variant för att slipa:Slipsen ni själva el lämnar ni in dem till någon "slipverkstad" ibland? Sett reklam på Facebook om att få till en bra slipning som inte åstadkoms med ett vanligt brynje. En skarp V-form.
Jag har en rackare som blivit av med spetsen (frun vet inte hur det gått till men sett att hon spetsar avocadokärna och river ur.. Så en potentiell källa är hittad) sen är de knivar jag använder dagligen lite ur slag. Tips? Använder brynjet men är inte direkt expert på ämnet.
Köp japanska sk whetstones och tillbringa en dag på youtube sen är de löst!
Konfiskerade denna pärla av en man från öststaterna. Klassisk folkhems-Mora som är insvept i en egenhändigt designad slida av stasband, elkabel och linoleummatta. En produkt av St.Petersburgs finest.
![]()
Konfiskerade denna pärla av en man från öststaterna. Klassisk folkhems-Mora som är insvept i en egenhändigt designad slida av stasband, elkabel och linoleummatta. En produkt av St.Petersburgs finest.
![]()
Köp japanska sk whetstones och tillbringa en dag på youtube sen är de löst!
Slipsen ni själva el lämnar ni in dem till någon "slipverkstad" ibland? Sett reklam på Facebook om att få till en bra slipning som inte åstadkoms med ett vanligt brynje. En skarp V-form.
Grym kombo! Den tonfisken är ju stenhård. Kniven ligger inte långt efterFick hem dessa hårdingar i veckan
Seiko 7c46-7009
Spyderco Walker
![]()
Grym kombo! Den tonfisken är ju stenhård. Kniven ligger inte långt efter
Fråga: Var köper man helst Spyderco inom rikets gränser... billigast & bäst?
Hittade min på tratten, en samlare som sålde av från sin samling.Grym kombo! Den tonfisken är ju stenhård. Kniven ligger inte långt efter
Fråga: Var köper man helst Spyderco inom rikets gränser... billigast & bäst?