Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis, klockan är riktigt vass. Även kniven är okejPelarn65! Fick en sån där för ett halvår sedan i födelsedagspresent, har den i jackfickan alt. bilen 100 procent av tiden. Så grymt vass, välgjord och välbalanserad. Mycket förtjust i den. Ska ta någon bild på den och posta här snart, när jag får tummen ur!
Niclas L
http://www.uniqueblade.com/italian_style_stilettos/stiletto_9_milano_automatic_knife_black_bayonet_/Någon som har kläm på en bra sida för stilettknivar? Jag tycker att de är fantastiskt snygga.
Och vänligen bespara mig trötta kommentarer om Svea rikes lag - jag vill öppna brev och paket med stil
vad är det där för rackare? Ser ju tillräckligt harmlös ut samt utan tumgrepp så den till och med farbror blå skulle uppskatta.
Kniven till en gentleman är från Fällknivenvad är det där för rackare? Ser ju tillräckligt harmlös ut samt utan tumgrepp så den till och med farbror blå skulle uppskatta.
Söker en Spyderco Yojimbo 2 om någon sitter på en sådan?