Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Kiss?Slog till på en Opinel #8 och fick för mig att testa lite patinering...
![]()
Knappt man behöver försöka med kolstål. Det räcker med att titta intensivt på kniven så börjar den patinera.Slog till på en Opinel #8 och fick för mig att testa lite patinering...
![]()
hahaha wutnow?Snyggt! Kiss?![]()
Hade en (har den kvar nånstans i nån låda) fast den var i camo.Ok, vilka har, har haft eller ville ha denna back in the day?
![]()
Hade en (har den kvar nånstans i nån låda) fast den var i camo.![]()
Ska se om jag hittar den.
Detta känner jag kräver såväl bilder som recension.
Ville absolut ha.Ok, vilka har, har haft eller ville ha denna back in the day?
![]()
Fin! Men utebyxorna som i krogbyxorna?Här är en liten som jag alltid blir glad av när jag hittar den, oftast i nån ficka på utebyxorna.![]()
Haha jag bor i Stockholm inte Norrland, så kniven sitter i lundhags byxorna eller andra liknande men får inte följa med i chinos eller ullbyxor på stan.Fin! Men utebyxorna som i krogbyxorna?![]()
WtfJaha, inget kvitto kvar. Vad gör man nu? Slänger skiten?
![]()
![]()
Wtfhur lyckas man med detta?
Oj då!!Jaha, inget kvitto kvar. Vad gör man nu? Slänger skiten?
![]()
![]()
Ajfan, har en likadan och tycker jag misshandlat den ganska ordentligt utan att det känns som att den skulle ge vika.Delade på majs![]()
Då är vi två....Oj då!!
Förvånad! Trodde Global va bättre än så.
Om jag inte minns fel så var det ca 180:- inkl frakt (frakten kostade lika mycket som kniven, om inte mer)Hej
Vad fick du ge för denna då ?
//Simon
Oj då!!
Förvånad! Trodde Global va bättre än så.
Se det som ett tillfälle att köpa en riktig kniv! Säkert ett ovanligt fall men Global är ju inte kända för att vara speciellt prisvärda till vad man får. Lite av en modekniv helt enkelt.Då är vi två....
Nu gick jag och köpte en G-2 för några månader sedan - jag tror att jag betalade 700 eller 800 för den. Jag tyckte det var ett bra pris och letar inte efter ny kniv just nu. Men för framtida referens, vilken eller vilka prisvärda 20 cm kockknivar rekommenderars i prisspannet 800-1200 (G-2s intervall) och varför?Se det som ett tillfälle att köpa en riktig kniv! Säkert ett ovanligt fall men Global är ju inte kända för att vara speciellt prisvärda till vad man får. Lite av en modekniv helt enkelt.