Doncorleone
Silver
Har fått in min esee 4'a nu och har några knivar jag funderar på att flippa. För tillfället en Fällkniven S1 & en Helle GT. Saknar tyvärr bild!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kniventusiaster, rekommendera en fin fällkniv för enkla familjeutflykter i skogen, tälja grillpinne, öppna korvpaketet och kapa en tamp. Den ska vara smidig och jag ska bli glad när jag tar den i min hand, dvs kvalitet och finish är viktigt.
Kniventusiaster, rekommendera en fin fällkniv för enkla familjeutflykter i skogen, tälja grillpinne, öppna korvpaketet och kapa en tamp. Den ska vara smidig och jag ska bli glad när jag tar den i min hand, dvs kvalitet och finish är viktigt.
Fick en Baladeo 27g i tidig Julklapp av min polare, vilken fantastisk liten kniv. Jag är otroligt nöjd och glad över den fina kniven och jag kommer bära med mig den överallt.
*Ping* Masterkiller
![]()
![]()
Jäklar så smäcker. Snygg! Hur ligger den i handen egentligen? Ser lite tunn ut?Fick en Baladeo 27g i tidig Julklapp av min polare, vilken fantastisk liten kniv. Jag är otroligt nöjd och glad över den fina kniven och jag kommer bära med mig den överallt.
Jäklar så smäcker. Snygg! Hur ligger den i handen egentligen? Ser lite tunn ut?
U2an fick hjälpa mig med nya lådan. Inga klagomål alls på varken kniv eller låda. Dock börjar jag bli sugen på en lite större kniv för lite variation i vardagen.U2 är en bra kniv. Här är några andra fällisar från Fällkniven som jag gillar: FH9, TK4, mod P. Bra grejer!
![]()
Den här lille skulle jag vilja ha! Synd att man bara kan få tag på dom i usa
Skulle oxå gärna ha en exakt likadan, gillar ju som sagt små knivar, passa dig för kopior bara, låg en Microtech Automatkniv på tratten nyligen som var fake...