Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spyderco Sage 2? Lite över din budget, men den är i titan och bra stål.Jag skulle behöva tips på en ny EDC. Jag är ute efter en fällkniv med en total längd på sisådär 15 centimeter, en budget på max 800 och smakfull design då jag räknar med att använda den på jobbet (Matchar den min Planet Ocean blir jag glad).
Så gärna något i borstat stål.
Jag har kollat en del på Spyderco Harpy, men tar gärna emot tips från er.
I övrigt ser jag helst att den finns tillgänglig i fysisk butik inom riktnummer 08 då jag gärna vill klämma på den innan eventuellt köp.
Spyderco Sage 2? Lite över din budget, men den är i titan och bra stål.
Skickat från min HTC One via Tapatalk
cooooooool till salu?
cooooooool till salu?
Seiko skx007 och en Emerson auto commander, ett impulsköp på ebay som aldrig fått följt med i skogen och nu säljs dom inte längre så den får nog ligga kvar i skåpet.
Liten lådöppning!
Mamnick (Sheffield, England) x Our Culture (Stockholm, Sverige)
![]()
Den är cool, kollade in den innan releasen men trodde dom skulle sälja slut direkt, men verkar finns att beställa fortfarande?
Ja, det verkar som det. Trodde också den skulle sticka direkt. Jag fick 29/30 men dom kanske inte skickar i ordning.
Ok. är du med i forumet också?
Spyderco Bug. Inget för Matti Nykänen men låt er inte luras av storleken. Den kan skära. Perfekt i en eventuell nyckelknippa.Den finns i tre storlekar där denna är den minsta.
YM är fullsize.
![]()