• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kolfiberklockor

En stencool jävla klocka! Squale T-183

1.jpg
Den hade jag faktiskt med i listan i inlägg #1, riktigt rå :D
Nästan lika hård som denna :)
IMG_2837.jpeg
Denna fanns också med, denna modell har jag suktat efter ett tag :D
Longines ser ut att släppa en kolfiberversion av Ultra-Chron. Hoppas att den ser lika bra ut live som på dessa bilder.

1000010506.jpg
Denna är fräsig, osäker vad jag tänker om denna och t.ex.
2023-Tissot-Sideral-Collection-Forged-Carbon-Powermatic-80-Video-Review-9.jpg
med de mer rundade boetterna kontra de "vanligare". Riktigt fräsiga, men osäker om jag skulle byta efter ett tag 🤔

Ps. Nu är Longines Ultra Chron Carbon och Tissot Sideral inlagd i inlägg #1 :)

Den hade jag faktiskt med i listan i inlägg #1, riktigt rå :D

Denna fanns också med, denna modell har jag suktat efter ett tag :D

Denna är fräsig, osäker vad jag tänker om denna och t.ex.
2023-Tissot-Sideral-Collection-Forged-Carbon-Powermatic-80-Video-Review-9.jpg
med de mer rundade boetterna kontra de "vanligare". Riktigt fräsiga, men osäker om jag skulle byta efter ett tag 🤔

Ps. Nu är Longines Ultra Chron Carbon och Tissot Sideral inlagd i inlägg #1 :)

Sideral har lite mycket färger för min smak och uppskattar därför Longines släpp bättre. Dock anar jag att Longines är lite stor för min klena handled. Deep Blue är ser också riktigt cool ut men även den är stor... lutar lite åt en Breitling Endurance 38 emellanåt men inte kommit till skott.

Väldigt tacksamt att du uppdaterar med nya modeller. Gör det väldigt mycket lättare att få en överblick av utbudet. 🙂

Sideral har lite mycket färger för min smak och uppskattar därför Longines släpp bättre. Dock anar jag att Longines är lite stor för min klena handled. Deep Blue är ser också riktigt cool ut men även den är stor... lutar lite åt en Breitling Endurance 38 emellanåt men inte kommit till skott.

Väldigt tacksamt att du uppdaterar med nya modeller. Gör det väldigt mycket lättare att få en överblick av utbudet. 🙂
Jag gillar ju ändå det är lite färger insprängd i forged carbon, men det är samtidigt någonting jag inte gillar med sideralen 🤔
Deep blue får man ju för en bra peng, jag har varit intresserad av att testa en sådan :)
Breitlingen lär du definitivt bli nöjd med 😍

Kul att du gillar tråden 🤩

Tillbaka
Topp