Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börjar blekna.Hur går det med den gula färgen på tavlan? Det var en osmaklig gul som den hade.
Fint. Tack. Vem var det som satte en pil genom ett par?
@HolmqvistFint. Tack. Vem var det som satte en pil genom ett par?
Fint. Tack. Vem var det som satte en pil genom ett par?
Har det redan gått fyra årFan har det redan gått ett år![]()
Lever den första?Ja, då var det första april igen, dags att uppdatera vad händer med fake’n. Jo den har fått en kompis, må den rutna den med i trädgården.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, skiten funkar och håller tät konstigt nog!Lever den första?
HahahaJa, skiten funkar och håller tät konstigt nog!![]()
Gillar att du håller oss uppdateradeJa, då var det första april igen, dags att uppdatera vad händer med fake’n. Jo den har fått en kompis, må den rutna den med i trädgården.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hur är tidshållningen på den då?Ja, skiten funkar och håller tät konstigt nog!![]()
Det är imponerande, säker på att det inte var en äktaJa, skiten funkar och håller tät konstigt nog!![]()
Det har jag faktiskt inte kollat.hur är tidshållningen på den då?![]()
Vem vet? Om folk ger dem dig gratis till mig så kan dem knappast vara äkta eller?Det är imponerande, säker på att det inte var en äkta![]()
DU får mäta någon månad och seDet har jag faktiskt inte kollat.![]()
Haha, kul tråd. Verkar som att det här kommer att ta ett tag.Ja, då var det första april igen, dags att uppdatera vad händer med fake’n. Jo den har fått en kompis, må den rutna den med i trädgården. Tre år har dd hängt ute nu.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skulle jag nog kunna men vill inte lägga ner tid på det, sorry.DU får mäta någon månad och se![]()
Det kommer en uppdatering en gång om året.Haha, kul tråd. Verkar som att det här kommer att ta ett tag.
Det är emot forumreglerna att lägga upp bilder på en fake-klockor enligt @sjökvistVad skönt det ska bli att ta död på en fake.![]()
Men vad göra?Slå den sönder?,det har ju andra gjort...![]()
När jag tittar på den här stackarn,får jag lite ont i hjärtat trots att den är fake,älskar ju ur!![]()
En dödsruna måste den ju få...innan jag begraver den.Men vänta lite,låt oss hitta på nåt kanske...![]()
Jag svetsar fast den på en pinne.![]()
Aha en stödpinne till rödvinbärbuske blir väl bra.![]()
Återkommer med jämna mellanrum för att se hur den påverkas av naturen.
Hade inte hjärta att slå ihjäl den...![]()
Kan du bara lägga ner?Det är emot forumreglerna att lägga upp bilder på en fake-klockor enligt @sjökvist
Han blir jättearg. Särskilt när du har en så bra fake som du har.
Jag förstår inte skillnaden. Sen tycker jag du har en otrevlig ton.Kan du bara lägga ner?
Du kan inte jämföra ditt inlägg med detta
På ett diskussionsforum ska man diskutera väl? Inte bara be folk "lägga ner".Kan du bara lägga ner?
Du kan inte jämföra ditt inlägg med detta