• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Konsten att döda en fake Rolex.

Mr.Chang

Audemars
Nää, jag har inte glömt.
Här kommer liten uppdatering, skiten håller fortfarande efter sex år i naturen.
Var försiktiga nu i Corona tider.
EABB8153-4E78-4FE0-8396-07852F66F2FD.jpeg
F74C6878-50B8-424C-99F8-D4296FC72961.jpeg
1ED38C3F-E9C7-4E1C-83E5-374F80967233.jpeg
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Det som hade vart ballt vore att åka tillbaka i tiden till 1 april 2014 och svetsa fast en genuin Rolex bredvid denna. Utgången hade kanske inte vart glasklar iochmed att kräket tydligtvis efter 6 år, fortfarande levererar :)
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Nu ifråga satte jag inte det faktum att kopior rakt igenom är skit, bara det faktum att de verkar bemödat sig göra den något så när tät.

Sen håller jag inte med om att saker som är dåliga inte kan vara relativt bättre eller sämre än varandra.
Förstod mycket väl vad du ville säga, håller dock inte med.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Tror du skulle tjäna på att läsa trådar istället för att spamma upp 50 inlägg.

Ja, undrar varför det kommer nästan 50 inlägg på ett bräde :angel: Samtidigt är det inte så mycket att säga om det egentligen då den här medlemmen åtminstone i ett antal av trådarna svarar med exakt samma substans som övriga medlemmar. Problemet är, vilket påpekats otaligt antal gånger, att 50 inlägg för att få åtkomst till köp&sälj är ett totalt meningslöst antal inlägg då det lockar till spam vilket i sin tur sänker kvalitén på forumet. Ofattbart att det får fortsätta utan åtgärd.

https://klocksnack.se/threads/blocket-och-andra-tokiga-annonser.1680/page-473#post-3369507
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Ja, undrar varför det kommer nästan 50 inlägg på ett bräde :angel: Samtidigt är det inte så mycket att säga om det egentligen då den här medlemmen åtminstone i ett antal av trådarna svarar med exakt samma substans som övriga medlemmar. Problemet är, vilket påpekats otaligt antal gånger, att 50 inlägg för att få åtkomst till köp&sälj är ett totalt meningslöst antal inlägg då det lockar till spam vilket i sin tur sänker kvalitén på forumet. Ofattbart att det får fortsätta utan åtgärd.

https://klocksnack.se/threads/blocket-och-andra-tokiga-annonser.1680/page-473#post-3369507
Ibland kan det vara lite skönt att få vara gringubbe och använda anmäla-knappen. Orkar inte alltid bry mig men när 8 nya aviseringar i rad var från samma medlem brann det av lite :p

En diskussion för annan tråd men håller med dig delvis.
 

omp

Omega
2-Faktor
Den här tråden hade man missat! Kul att man hittade den sådär 6 år sent. Så förloppet har gått lite snabbare iallafall.
 
Topp