Columbus18
Basic
Plot twist: den är äkta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, juste, den har jag ju glömt.Jag vill oxå veta vart Daytonan tog vägen?
Nää, jag har inte glömt.
Här kommer liten uppdatering, skiten håller fortfarande efter sex år i naturen.
Var försiktiga nu i Corona tider.
![]()
![]()
![]()
Vet ej, ska dra upp den imorgon har lite annat för mig nu. Håller tätt göt den ju.Tickar den fortfarande?
Hahaha tänkte precis lägga exakt den kommentaren. Tycker om din hjärnaPlot twist: den är äkta
Imorgon ska jag svetsa på en fake Daytona, du får gärna skicka en äkta så får vi se hur det går!Det som hade vart ballt vore att åka tillbaka i tiden till 1 april 2014 och svetsa fast en genuin Rolex bredvid denna. Utgången hade kanske inte vart glasklar iochmed att kräket tydligtvis efter 6 år, fortfarande levererar![]()
alla kopior är dom sämsta kopiorna, finns varken bättre eller sämre...Det var en seg jävel att dö, kan inte vara den sämsta kopian Kina har producerat.
Kommer de i mina händer så blir dem svetsade på en pinne och pryda trädgården.alla kopior är dom sämsta kopiorna, finns varken bättre eller sämre...
Nu ifråga satte jag inte det faktum att kopior rakt igenom är skit, bara det faktum att de verkar bemödat sig göra den något så när tät.alla kopior är dom sämsta kopiorna, finns varken bättre eller sämre...
Förstod mycket väl vad du ville säga, håller dock inte med.Nu ifråga satte jag inte det faktum att kopior rakt igenom är skit, bara det faktum att de verkar bemödat sig göra den något så när tät.
Sen håller jag inte med om att saker som är dåliga inte kan vara relativt bättre eller sämre än varandra.
Tror du skulle tjäna på att läsa trådar istället för att spamma upp 50 inlägg.Haha va i.. ursäkta om det här redan är frågat men varför har du införskaffat dig dessa anyways?
Tror du skulle tjäna på att läsa trådar istället för att spamma upp 50 inlägg.
Ibland kan det vara lite skönt att få vara gringubbe och använda anmäla-knappen. Orkar inte alltid bry mig men när 8 nya aviseringar i rad var från samma medlem brann det av liteJa, undrar varför det kommer nästan 50 inlägg på ett brädeSamtidigt är det inte så mycket att säga om det egentligen då den här medlemmen åtminstone i ett antal av trådarna svarar med exakt samma substans som övriga medlemmar. Problemet är, vilket påpekats otaligt antal gånger, att 50 inlägg för att få åtkomst till köp&sälj är ett totalt meningslöst antal inlägg då det lockar till spam vilket i sin tur sänker kvalitén på forumet. Ofattbart att det får fortsätta utan åtgärd.
https://klocksnack.se/threads/blocket-och-andra-tokiga-annonser.1680/page-473#post-3369507
De som vet att jag samlar på klockor lämnar skiten hos mig.Haha va i.. ursäkta om det här redan är frågat men varför har du införskaffat dig dessa anyways?
Plot twist: den är äkta