• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Konsten att döda en fake Rolex.

Fantomen

Omega
Alltså, det är verkligen jättekul/pinsamt om det hamnat en fejk i dagens klocktråd och det förtjänar säkert att klistras i en egen tråd, men det känns som att ni tagit er beef till fel tråd nu.
Nja. Kanske. Men diskussionen kring fejk är relevant i denna tråd. Skojade på 1 april och la ut en suddig bild på en fake GMT (inte min). Skulle se vem som upptäckte det först. Men bilden var nog för dåligt. Ingen reagerade. När jag själv till slut skrev att det var en skojklocka så rasade Åsa-Nisse handlaren. Tog bort min bild efter detta. Men intressant att veta vad som är rätt eller fel. Argrument som "lägg ner" gör mig måttligt road.
 
Senast ändrad:

Sebbson

Cartier
Nja. Kanske. Men diskussionen kring fejk är relevant i denna tråd. Skojade på 1 april och la ut en suddig bild på en fake GMT (inte min). Skulle se vem som upptäckte det först. Men bilden var nog för dåligt. Ingen reagerade. När jag själv till slut skrev att det var en skojklocka så rasade Åsa-Nisse handlaren. Tog bort min bild efter detta. Men intressant att veta vad som är rätt eller fel. Argrument som "lägg ner" gör mig måttligt road.
Det kanske är dags att släppa det och gå vidare nu. Eventuellt ta det via PM med de berörda parterna tills ni har rett ut det som du verkar vilja få utrett.

Det är onödigt att ta upp det här i andras trådar. Du kanske skämtade och skämtet missuppfattades. Släpp det nu.
 

Mr.Chang

Audemars
61D5AF4A-26AC-4C43-B138-178AF415877E.jpeg
6E53910E-A38E-4BF0-95D5-D270955510E9.jpeg
Nu har skiten stått ute i det fria i fem långa år!!! Ingen har snott skiten än , skiten funkar konstigt nog!:D:nailbiting::woot:
Nästa uppdatering kommer första april nästa år.
 
Topp