Well done!Denna kom idag, mkt bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Well done!Denna kom idag, mkt bra.
Hur känns den? Bra kvalité osv.?
Fasen också - dom är riktigt bra!
Blir jäkligt sugen. Stod och klämde på Mulberrys nya oxblodsfärgade för någon vecka sedan och trodde det skulle bli en sån...
Hur känns kvalitén på de där?
Tycker den känns bra. Betydligt bättre än min gamla Mulberry.Hur känns den? Bra kvalité osv.?
edit, boll två
Fasen också - dom är riktigt bra!
Blir jäkligt sugen. Stod och klämde på Mulberrys nya oxblodsfärgade för någon vecka sedan och trodde det skulle bli en sån...
Hur känns kvalitén på de där?
Den var faktiskt riktigt vass!! Bra köp!Komplement till mina LV
Nån american cup liknande sak
Skulle säga att det är bra skit, har haft LV som go to plånbok sedans 2012, bytte dock till Mulberry då LV börjar bli lite dussinvara. Känner att inte lika många har Mulberry men det är nog endast en smaksak. Men det är riktigt bra kvalitet på LV enligt min mening.Verkar som att många här har LV. Tröttnar man på dem eller är det bra skit, typ som Rolex? Gillar ju märket eftersom det är välkänt och lite bling sådär... Funderar på att klippa en vanlig monogram.
För mångaMånga hotshots den kvällen?
Beställa ihop? Jag vill ha en grönFör många
Ja absolut det låter bra! Inte säker vilken färg jag ska ha änBeställa ihop? Jag vill ha en grön
PM:a när du har fnulat liteJa absolut det låter bra! Inte säker vilken färg jag ska ha än
Haft min LV i snart 3 år, fortfarande i nyskick!Verkar som att många här har LV. Tröttnar man på dem eller är det bra skit, typ som Rolex? Gillar ju märket eftersom det är välkänt och lite bling sådär... Funderar på att klippa en vanlig monogram.
Jag är också sugen på en.PM:a när du har fnulat lite
Nu blev det svårt att välja färg..
Har fortfarande inte bestämt färg men säg till ifall du inte pallar vänta på en obeslutsam jävel som mig så får jag singla slant!Jag tänker nog köra en av varje
Jag la en beställning via @Sthlm-NicklasHar fortfarande inte bestämt färg men säg till ifall du inte pallar vänta på en obeslutsam jävel som mig så får jag singla slant!
Pm'ade nu!Jag la en beställning via @Sthlm-Nicklas
Har du läst tråden?
https://klocksnack.se/threads/någon-som-vill-ha-något-från-goyard-cartier-mfl.59392/#post-1530315