• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Korthållare, inte plånböcker!!

http://www.endclothing.com/eu/pierre-hardy-canvas-cube-cardholder-fw02-bk.html
26-01-2016_pierrehardy_canvascubecardholder_black_sh_1.jpg

Rea-tips :)

Kör denna just nu. Limited edition o lite kul att sticka ut. Är dock till salu om någon är sugen då en ny är på ingång :)

image.jpeg

Hur många kort får du plats i den? Och finns det plats för sedlar? Funderar på köpa en jag med
Typ Amex, bankkort och körkort. Sedan kör jag resten i LV plånboken. Har även en LV typ "plånbok" för visitkort, den är toppen om man har lite tjockare visitkort som tar för stor plats i vanliga plånboken/korthållaren.

Typ Amex, bankkort och körkort. Sedan kör jag resten i LV plånboken. Har även en LV typ "plånbok" för visitkort, den är toppen om man har lite tjockare visitkort som tar för stor plats i vanliga plånboken/korthållaren.
Vill egentligen ha en korthållare men verkar som att det bara finns plats för tre kort. Får gå förbi deras butik o kika någon dag. Tack för ditt svar :)

Tillbaka
Topp