Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Betydligt dyrare i NYC som sagt, kikade på LV senast jag var där. Låg på dubbla priset mot Sverige och Frankrike.Kikade på Goyard när jag var i NYC för 1 vecka sedan, tror det var 475 dollar för den som diskuterats tidigare i tråden. Jag backade..
Någon som kan länka en korthållare med bra kvalite under 500 sek som kan köpas online från sverige. Gärna svart. Hittade en från Baron som såg bra ut men skulle vilja göra lite research innan
Premiär idag för den nya, grymt nöjd
Fick ett paket idag! Bra service och mail kontakt, kan rekommendera Fauré Le Page!
Fauré vs Goyard
Hmm daytona med Fauré eller tvärt om
Grym, vad var priset nu igen? (Och frakt?)
Hur många kort får du plats i den? Och finns det plats för sedlar? Funderar på köpa en jag medLv:n kör jag på & är alltid supernöjd med deras produkter.
Har rockat ett par olika varianter från svenska Ulterior Motive. Börjar dock bli sugen på något roligare.
Den franska korthållaren som ett par har klickat hem verkar rolig
Typ Amex, bankkort och körkort. Sedan kör jag resten i LV plånboken. Har även en LV typ "plånbok" för visitkort, den är toppen om man har lite tjockare visitkort som tar för stor plats i vanliga plånboken/korthållaren.Hur många kort får du plats i den? Och finns det plats för sedlar? Funderar på köpa en jag med
Vill egentligen ha en korthållare men verkar som att det bara finns plats för tre kort. Får gå förbi deras butik o kika någon dag. Tack för ditt svarTyp Amex, bankkort och körkort. Sedan kör jag resten i LV plånboken. Har även en LV typ "plånbok" för visitkort, den är toppen om man har lite tjockare visitkort som tar för stor plats i vanliga plånboken/korthållaren.
Mkt braDenna kom idag, mkt bra.