Klockan ser helt galen ut, bättre bild tackSportar detta just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockan ser helt galen ut, bättre bild tackSportar detta just nu
Klockan ser helt galen ut, bättre bild tack
Klockan ser helt galen ut, bättre bild tack
https://klocksnack.se/threads/vad-gör-du-och-din-klocka-just-nu-tråden.4964/page-1491#post-1488558
Tredje posten på sidan. Fortsätt sen neråt.
Cooool!
Haha ja detta har blivit en favvis!
vad heter modellen ? och hur gick du tillväga?Denna kom idag, mkt bra.
hur gick du tillväga för att beställa?Mycket nöjd
Jag beställde av en fellow KS:are som hade vägarna förbi butiken i Paris Men jag tror att andra har mailat dom och beställt.hur gick du tillväga för att beställa?
typiskt att man alltid missar tåget hahaJag beställde av en fellow KS:are som hade vägarna förbi butiken i Paris Men jag tror att andra har mailat dom och beställt.
vad heter färgen du har ?Mycket nöjd
Det är bara maila dom. Då får du hela deras produkt katalog på mailen. Jag beställde lite saker hem, 2dagar tog frakten hem tlll dörrenvad heter färgen du har ?
Hur gick betalningen till?Det är bara maila dom. Då får du hela deras produkt katalog på mailen. Jag beställde lite saker hem, 2dagar tog frakten hem tlll dörren
Man får en betallänk av dom, där det framgår vad du köpt och med ditt namn och adress. Sen är det som en vanlig kort betalningHur gick betalningen till?
ska lägga in en beställning då tack så mycket för hjälpenMan får en betallänk av dom, där det framgår vad du köpt och med ditt namn och adress. Sen är det som en vanlig kort betalning
Om vi går ihop några stycken och lägger in en beställning hade vart trevligt. även FP är super trevligaLirar mullan i nuläget men Goyard känns lockande
Beställde en mörkblå-ish, nöjd.
Inte plast, (anodized) titan.Ett black-card är mig veterligen inte sådär plastigt? Was ist das, det är väl i tungsten..
Ok. Tycker de brukar se mycket mattare ut.Inte plast, (anodized) titan.
Stekigt oavsettInte plast, (anodized) titan.
Dussinvara? Ska man byta Rolex mot Seiko?Skulle säga att det är bra skit, har haft LV som go to plånbok sedans 2012, bytte dock till Mulberry då LV börjar bli lite dussinvara. Känner att inte lika många har Mulberry men det är nog endast en smaksak. Men det är riktigt bra kvalitet på LV enligt min mening.
Har exakt samma sedan nån månad tillbaka! Den är grym!
Slog till på en i oxblod