• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Korthållare, inte plånböcker!!

Ruben

Rolex
Kanske något off fråga, men jag skulle gärna undvika att springa runt mellan hundra olika butiker och leta och internet känns som ett alltför osäkert kort om det ska hinna fram till julafton.

So here it goes...tänkte köpa en korthållare till min ena systerson och vill gärna att det ska komma i en fin liten presentask och prismässigt kosta under 1.000sek. Vet att jag kan köpa en ask separat, men vill gärna ha ask + hållare från samma tillverkare. Tacksam för hjälp.
Nu länkar jag ändå till internet.
Men oppermann uppfyller dina krav. Har inte testar deras korthållare, men har en av deras plånböcker. Mycket nöjd!
https://www.oppermann-london.com/collections/wallets
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Nu länkar jag ändå till internet.
Men oppermann uppfyller dina krav. Har inte testar deras korthållare, men har en av deras plånböcker. Mycket nöjd!
https://www.oppermann-london.com/collections/wallets

Tack...de såg ju riktigt bra ut. Får maila och fråga om de tror att det hinner levereras under nästa vecka.

EDIT: Såg att de färgerna som jag tror att han gillar tyvärr står som pre-order och levereras inte förrän i januari.
 

Gabriel90

Panerai
Kanske något off fråga, men jag skulle gärna undvika att springa runt mellan hundra olika butiker och leta och internet känns som ett alltför osäkert kort om det ska hinna fram till julafton.

So here it goes...tänkte köpa en korthållare till min ena systerson och vill gärna att det ska komma i en fin liten presentask och prismässigt kosta under 1.000sek. Vet att jag kan köpa en ask separat, men vill gärna ha ask + hållare från samma tillverkare. Tacksam för hjälp.

Rekommenderar dig att kolla hos johnells..
Finns tiger linderberg och hugo boss som kommer med fin tillhörande ask :)
 

kalufsen

Panerai
Goyard
IMG_6175.JPG
 

Gabriel90

Panerai
Värt pengarna? Jag är alltid skeptisk till guldplätterat, känner du någon som brukat något från dem ett tag?
Har några vänner som kör med dessa korthållare och är väldigt nöjda, detsamma gäller mig. Men kan inte säga att det är samma kvalitet som en korthållare från hermes. Men dem är riktigt snygga dessutom.
korthållarna har storleken: 10x7cm
 
Senast ändrad:

hollow123

Rolex
Har några vänner som kör med dessa korthållare och är väldigt nöjda, detsamma gäller mig. Men kan inte säga att det är samma kvalitet som en korthållare från hermes. Men dem är riktigt snygga dessutom. Skulle rekommendera dig deras korthållare i läder på rean för $120 om du inte vill lägga för mycket på dem, välj bort mobilskal och få korthållare för $60, bra service !
korthållarna har storleken: 10x7cm

kikar man på deras insta så kan man se vilka kunder dem har(kända fotbollsspelare verkar vara deras bästa kunder . Ett mobilskal i helguld kostar Ca $5,000 då kan du personifiera det också.
Hittar inte hur man kommer till endast korthållare...?
 

Gabriel90

Panerai
Lite väl mkt säljsnack ovan, vad tjänar du på att driva så hårt mot försäljning av de där prylarna?
Jag antar att du menar mig ?
Absolut inte, det är bara en rekommendation av korthållare, vilket denna tråd handlar om. Driva hårt är nog lite att ta i och jag tjänar inte ett öre på det här !
Du får jättegärna lägga ner sådana kommentarer. Jag är inte behov av att tjäna en slant på nån sketen försäljning om det är syftet med ditt inlägg.
 

Ruben

Rolex
Ruggigt sugen på en goyard!
Någon som vill sälja? Eller ska ner i Europa och kan köpa med sig en? :angel:
 

Knekten

Omega
2-Faktor
Någon som vem hur kvalitén är på korthållarna från Baron? Är sugen på en med initialer!

baron_1610102065-1300x780.jpg
 

Bilagor

  • FM13346-1300x780.jpg
    FM13346-1300x780.jpg
    56.1 KB · Visningar: 32

chgeorg

Omega
KS sträcker ut min hand till er expertis, är sugen på en orange korthållare med typ två fack på varje sida, men kan inte hitta någon.

Tänkte mig runt 1500-2000. Men finns det billigare alternativ så tackar jag inte nej!

PMa gärna era tips eller om ni vill bli av med en som passar!
 
Topp