Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snygg! Vilken site klickade du hem den ifrån?
Kan definitivt rekommendera Faure le page. 155 euro+ frakt. Ruskigt bra service och man får hem paketet med TNT. Känns väldigt välgjord och fyra kortfack+ sedlar i mitten.
Undrar samma och vad blev totalpriset?Sjukt snygg! Vilken site klickade du hem den ifrån?
Bara att maila till flp, svarar snabbt och är trevliga.Undrar samma och vad blev totalpriset?
Tack! Får bli att skriva ner det på morgondagens agendaBara att maila till flp, svarar snabbt och är trevliga.
Kan rekommendera att ni beställer tillsammans och delar på frakten eftersom frakten är dyr.Undrar samma och vad blev totalpriset?
Är du intresserad av göra en beställning? Så kan vi göra precis som @The lord rekommenderar.... Jag mailar och kollar priser etcUndrar samma och vad blev totalpriset?
Oj, det där ser inte bra ut. Hoppas på måndagsexemplar? Valde Faure över Goyard pga snyggare och att mönstret på Goyard försvann snabbt enl. många. Fårse hur min håller ihop annars blir det en Valextra för mig.Ni som ägt FLP korthållare ett tag, vi snackar >6 månader, hur håller de för er?
Likt majoriteten här så blev jag imponerad av hur känslan var osv när jag fick min i slutet av förra sommaren. Åkte dock på att reklamera min efter 6 månader. Rätt kasst imo.
Antar det. Ganska allergisk mot korthållare generellt med "vaxade" kanter, den började se rätt trött ut där också. Har dock inga bilder på det. Beige konstruktion på premiumprodukter >1.5k (gäller LV, Goyard, FLP, Mulberry osv)Oj, det där ser inte bra ut. Hoppas på måndagsexemplar? Valde Faure över Goyard pga snyggare och att mönstret på Goyard försvann snabbt enl. många. Fårse hur min håller ihop annars blir det en Valextra för mig.
Jag avvaktar. Är inte helt hundra på att slå till på en sån ännu, men tack för förslaget!Är du intresserad av göra en beställning? Så kan vi göra precis som @The lord rekommenderar.... Jag mailar och kollar priser etc
Är de fp du är ute efter så är det ev en gruppbeställnkng på gTänkte köpa en korthållare och är lite kluven mellan Fp/Goyard.
Är Goyard värd det där lilla extra eller är det Fp som gäller?
JagVem tipsade om Faure först? Den personen borde ju få en gratis efter alla beställningar här haha
Det hade ju faktiskt varit skönt att undkomma den där höga frakten!Är de fp du är ute efter så är det ev en gruppbeställnkng på g
Måste ju säga att jag är nöjd med den här, fast jag är helt klart med på ett ev gruppköp!
Återkom med pris mm. Är sannolikt intresserad av att vara med på gruppbeställningÄr de fp du är ute efter så är det ev en gruppbeställnkng på g
Någon som vet vad denna kostar i svensk butik?[/QUS