• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Korthållare, inte plånböcker!!

rekacj

Omega
2-Faktor
Det är väl inget som tillhör deras regular business så att säga, så här får du betala för all form av administration också. Svinigt dyrt dock! :D
Haha kan vara något sådant, tror dock det är rätt vanligt eftersom de har satt regel om att man enbart får beställa två produkter var tredje månad typ.
Citat: "Further to your message, we would like to draw your attention on the fact that distant purchase services allow the order of two pieces at a time, every three months. Furthermore, restrictions policies also limits the purchase of small accessories to three pieces ordered every six months, and to one per color and size."
Blir iallafall billigare än att flyga till Paris :rolleyes:
 

kalufsen

Panerai
Haha kan vara något sådant, tror dock det är rätt vanligt eftersom de har satt regel om att man enbart får beställa två produkter var tredje månad typ.
Citat: "Further to your message, we would like to draw your attention on the fact that distant purchase services allow the order of two pieces at a time, every three months. Furthermore, restrictions policies also limits the purchase of small accessories to three pieces ordered every six months, and to one per color and size."
Blir iallafall billigare än att flyga till Paris :rolleyes:
Strikta regler helt klart och självklart är det billigare än att flyga till Paris, dock skulle jag har svårt att svälja över 40 % påslag för frakt :D
 

MrPlow

Rolex
Strikta regler helt klart och självklart är det billigare än att flyga till Paris, dock skulle jag har svårt att svälja över 40 % påslag för frakt :D
2016-04-26 12_57_46-Maison E. GOYARD - Store locator.png
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Det håller jag med om. Nästan så att du kan få flygbiljetter för de pengarna och flyga ner över dagen!
Defenitionsfråga, kikat på flyg och via SAS med ungdomsrabatt (bra att inte vara för gammal ibland :happyhappy:) så går biljetterna på runt 1500 kr + transport till och från flygplatserna. Men fattar vad du menar och tanken har slagit mig :)

Kalufsen: LV ligger på runt 2000 kr i Sverige om jag inte missminner mig helt.
 

Chattras

Cartier
Jag är sugen på en messenger-bag från Goyard. Undra om dom skickar dessa också eller om det bara är de mindre grejerna.
 

MrPlow

Rolex
Defenitionsfråga, kikat på flyg och via SAS med ungdomsrabatt (bra att inte vara för gammal ibland :happyhappy:) så går biljetterna på runt 1500 kr + transport till och från flygplatserna. Men fattar vad du menar och tanken har slagit mig :)
Jag kollade på att boka för poäng och det blev 571 kr i skatter! Hade varit en kul dag!
 

Chattras

Cartier
Ahh det har jag inte undersökt, är det 30k poäng? Vilka datum kollade du? :)

Chattras: Borde vara möjligt men känns som frakten kanske blir ännu dyrare?
Tänkte att dom kanske hade en fast terif för att skicka. Känns som att dom mer tar betalt för själva administreringen än just kostnaden till fraktbolaget.
 
Senast ändrad:

MrPlow

Rolex
Jag har gjort den "Paris över dagen" grejen några gånger för många på mitt förra jobb för att kunna se någon form av glädje i det ;).
Då drack du inte tillräckligt i loungen eller på planet. Och så åt du inte tillräckligt god mat i Paris. Och så köpte du inte tillräckligt med Goyard-pryttlar. Och så blev det inte heller tillräckligt med dricka i loungen och på planet hem heller.
 

kalufsen

Panerai
Då drack du inte tillräckligt i loungen eller på planet. Och så åt du inte tillräckligt god mat i Paris. Och så köpte du inte tillräckligt med Goyard-pryttlar. Och så blev det inte heller tillräckligt med dricka i loungen och på planet hem heller.
Förmodligen inget av de du nämner då han var där under jobb :D
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Hade gärna kört korthållare istället
Men hur fan gör ni med alla kvitton?
Äter ute med kund rätt många dagar i veckan så blir en del att hålla koll på :(
 

chgeorg

Omega
Hade gärna kört korthållare istället
Men hur fan gör ni med alla kvitton?
Äter ute med kund rätt många dagar i veckan så blir en del att hålla koll på :(
Vi kör PWC myBusiness hos oss så jag fotar alla kvitton så jag har dom digitalt och registrerar reseräkningen så, sen så jag kör som ZQT lägger dem i Jackan och sedan när jag är på kontoret så lägger jag dem i ett kuvert!
 
Topp