• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Korthållare, inte plånböcker!!

Blev en brun från mulberry! Ser nästan svart ut på bilden dock.. Tack för hjälpen!
image.jpeg

Köpte en från mulberry från Chattras
Grymt nöjd
Min är säkert några år men de slits ju snyggt

Här kan vi visa våra korthållare, disskutera, tipsa. mm. Är själv på jakt efter en snygg och smidig då min nyss gick sönder.

Funderar på burberry eller lois vuitton :)
Och var köper man dessa lättast?

BD33389-43707.jpg
burberry-black-black-and-haymarket-check-card-holder-product-1-19477155-0-459565400-normal.jpeg
Har själv 2 stycken från LV, bra kvalite, snygga osv! riktigt bra även om det kostar en slant! :)
Och du köper i butik ;) stockholm eller om du är utomlands någon gång, alltid like kul att gå in på LV ju! :)

Vill ha en Goyard men hur sjutton får man fatt i dom? Får hålla tillgodo med denna kombo idag.
Tiger of Sweden och RayBan.
20160506_163420.jpg

Jag kikar på Goyard och liknande och blir jäkligt sugen men faller tillbaka på att en klassisk Mulberry nog skulle passa bättre. Jäkligt snygga och diskreta...
Jag är efter några dagar helnöjd med min och hur diskret den är, tänker mig att slitningen kommer bli magisk om några år också.

Risken är ju att man tröttnar på goyarden och därmed ändå aldrig får den där slitningen man vill ha..

Någon som besökt Goyard butiken i London? Undrar lite om de har samma utbud som Paris då jag kommer befinna mig i London några dagar... Tänker mest på korthållare, plånböcker, väskor etc. :p

image.jpeg

Befinner mig i Göteborg tills imorgon så kände mig tvungen att springa förbi NK och köpa en efter all positiv feedback Mulberry har fått. Färgen blev Chocolate. Första intrycket är riktigt bra, gillar den skarpt. Nu ska den bara få mjukna till och slitas in lite.

Tillbaka
Topp