Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra köp. Haft min i några år nu och den blir bara bättre och bättre. Grym kvalité!Blev en brun från mulberry! Ser nästan svart ut på bilden dock.. Tack för hjälpen!
Bra köp. Haft min i några år nu och den blir bara bättre och bättre. Grym kvalité!
Har själv 2 stycken från LV, bra kvalite, snygga osv! riktigt bra även om det kostar en slant!Här kan vi visa våra korthållare, disskutera, tipsa. mm. Är själv på jakt efter en snygg och smidig då min nyss gick sönder.
Funderar på burberry eller lois vuitton
Och var köper man dessa lättast?
Har säkert läst det någonstans men vad kostade denna Goyard, utan frakt?
Fick denna idag
Har själv 2 stycken från LV, bra kvalite, snygga osv! riktigt bra även om det kostar en slant!
Och du köper i butik stockholm eller om du är utomlands någon gång, alltid like kul att gå in på LV ju!
210 euroHar säkert läst det någonstans men vad kostade denna Goyard, utan frakt?
Jag är efter några dagar helnöjd med min och hur diskret den är, tänker mig att slitningen kommer bli magisk om några år också.Jag kikar på Goyard och liknande och blir jäkligt sugen men faller tillbaka på att en klassisk Mulberry nog skulle passa bättre. Jäkligt snygga och diskreta...
Smutt. Har en gammal som är helt slut i kanten. Bara att lämna in på NK?Nån gummibeläggning iaf, samma som var på från början. Värdelös konstruktion
Gört. Dom knorrade lite för att det gått över ett år, men ta den till Mulberry-butiken istället. Borde vara bättre bemötande där.Smutt. Har en gammal som är helt slut i kanten. Bara att lämna in på NK?
Kan maila Le Page för att se om de kan skicka, annars så kommer jag åka ner till Paris om ett tag och kan då köpa med mig ett gäng till de som vill ha!
Snyggt…och lyder inte ordspråket "män med hjärna, kör bil med stjärna"!
Snyggt, det måste jag kolla in…Mitt bidrag, köpt från Gasgasbones i uk.
Två fack, rymmer lätt 4-7 kort. Gjort i läder från hästrumpa. Mycket nöjd.
Något bra tips om var man kan hitta den till bästa pris online?
Skojiga, kände ej till innan heller
Vilket amex är det där?
Centurion såklart!Vilket amex är det där?
Om man inte kan köpa en stålsub för årsavgiften så är det inte värt att haMitt guld bleknade precis