Det blir ju lite anekdotisk bevisföring men min Kronaby har fungerat felfritt det halvår eller så som jag haft den. Men det skulle vara intressant att höra vad en återförsäljare har att säga om mängden garantiärenden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte betalt fakturan ännu så det problemet lär inte uppståInnan du skickar tillbaka den så kan det vara ide att kolla med en jurist så att du inte skickar klockan och sedan ingår din fordran i den allmänna konkursen (dvs du får väldigt lite, om något alls). Jag säger inte att det ÄR så, men det kan vara ide att kolla upp för att vara på den säkra sidan innan du skickar.
Har inte betalt fakturan ännu så det problemet lär inte uppstå
Så är det garanterat. Har inget emot att betala (rätt belopp) om jag bestämmer mig för att behålla den.Kundfordringar kommer nog konkursförvaltaren att kräva in.
Konstigt nog är hemsidan uppdaterad nu på em med pusch för Alla Hjärtans dag.Så är det garanterat. Har inget emot att betala (rätt belopp) om jag bestämmer mig för att behålla den.
Vände mig idag direkt till källan. Detta var svaret jag fick;![]()
Konstigt nog är hemsidan uppdaterad nu på em med pusch för Alla Hjärtans dag.
Kanske the show must go on....
Men dom berättar inte varför.... Oavsett den modellen jag vill ha finns inte med i utbudet.
Jag tror att många butiker helt enkelt försöker hålla huvudet högt och låtsas som det regnar tills dom ser vad som händer med konkursboet och först efter ett eventuellt misslyckande av andra investerare då först sänka priset på grejerna. Antagligen har väl butikerna inte supermarginal på klockorna heller.Men dom berättar inte varför.... Oavsett den modellen jag vill ha finns inte med i utbudet.
Kan vara rätt. Beträffande marginalen - är nog inköpspris plus moms dom säljer dessa för.Jag tror att många butiker helt enkelt försöker hålla huvudet högt och låtsas som det regnar tills dom ser vad som händer med konkursboet och först efter ett eventuellt misslyckande av andra investerare då först sänka priset på grejerna. Antagligen har väl butikerna inte supermarginal på klockorna heller.
Jag ställer fortfarande frågan vilket problem den löser som smart watch.
Vid notis måste jag ändå ta upp mobilen för att se vad jag fått - för mig är det hela grejen, att slippa det.
Huvudet på spiken. Den löser inga problem, den är en förlängning (om än rätt kort) till din mobiltelefon. Den talar om när något händer på din mobil, med en vibration. Den talar inte om vad som händer, bara att något händer. Den kan räkna dina steg, men detta kan ju mobilen i sig självt göra. Du kan använda klockan som en tryckknapp för att ta en bild med mobilen (hur viktig är den funktionen?). Du kan även hitta mobilen med hjälp av klockan om du är i direkt närhet av den, och om mobilen inte är på ljudlös. Och den ser ut som en riktig klocka och inte en smartwatch, där har du det. Tror jag fick med dem stora funktionerna. Rätta mig om jag har fel![]()
Jamenjaha, det var ett produktnamn/tjänstnamn jag inte hade koll på:Hur är det med "if this then that"-funktionen, har någon koll på den? Funktionen är luddigt beskriven på hemsidan.
Jag tycker GPS-funktionen är rätt smidig också. Om man till exempel är ute & vandrar i en okänd stad och vill kunna hitta tillbaka till vissa ställen.
Tror dom fixar det. Finns nog investerare/köpare till denna typ av bolag och produkter.
Frugan lägger sin mobil lite varstans och tack vare kronabyn märker hon ändå att det ringer. Find my phone, som fungerar även om telefonen är på ljudlös, använder hon dagligen.Jag ställer fortfarande frågan vilket problem den löser som smart watch.
Vid notis måste jag ändå ta upp mobilen för att se vad jag fått - för mig är det hela grejen, att slippa det.
Trist såklart men känns samtidigt som en justering mot verkligheten, vilken storlek kostym ett företag av den typen och storleken kan bära upp.Intressant. Bra för användarna att bolaget lever vidare men synd att inte fler anställda fick följa med.