Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns ju flera bilder nu, tycker du de ser ut som floppklockor?Gillar hela "mysteriet" kring klockorna, hoppas bara inte det är en åtgärd för att säkerställa viss försäljning även efter en eventuellt misslyckad launch![]()
Nä, om det var de vibbar jag sände ut så blev det fel, chansen att bli nöjd ökar ju dock om man bereder sig på det värstaFinns ju flera bilder nu, tycker du de ser ut som floppklockor?
Kommer det alltså dröja 54 dagar till man får se klockan ordentligt? Tack och god natt i så fall. Bevakade precis tråden, fick uppfattningen att det skulle smälla till när som helst.
Ungefär som en service hos någon slö urmakare.Kommer det alltså dröja 54 dagar till man får se klockan ordentligt? Tack och god natt i så fall. Bevakade precis tråden, fick uppfattningen att det skulle smälla till när som helst.
Ungefär som en service hos någon slö urmakare.![]()
Haha sant.54 dagar är väl tvärtom som en service hos en ganska snabb urmakare?![]()
KlockORNA. Dagens bilder har ju sagt mer än hela deras hemsida gjort sedan Baselworld... Får väl ändå anses som en händelserik dag? Inte omöjligt att det kommer fler bilder innan releasen, någon borde ju smygfotat kan man tycka.Kommer det alltså dröja 54 dagar till man får se klockan ordentligt? Tack och god natt i så fall. Bevakade precis tråden, fick uppfattningen att det skulle smälla till när som helst.
Försöker förställa mig hur tråkig deras webbplats måste varit tidigare.KlockORNA. Dagens bilder har ju sagt mer än hela deras hemsida gjort sedan Baselworld... Får väl ändå anses som en händelserik dag? Inte omöjligt att det kommer fler bilder innan releasen, någon borde ju smygfotat kan man tycka.
Nä det är nog rätt många med dig, jag tex. En del saker kan säkert vara coolt, men bara om 30år när det blir vintageÄr jag den enda som är helt sval inför connectade klockor? Jag får så otroligt mycket mejl i jobbet varje dag och det räcker med att mobilen plingar hela tiden, jag behöver inte flytta notiserna ännu närmare min kropp.
Är jag den enda som är helt sval inför connectade klockor? Jag får så otroligt mycket mejl i jobbet varje dag och det räcker med att mobilen plingar hela tiden, jag behöver inte flytta notiserna ännu närmare min kropp.
I den vanliga stora världen, utanför Klocksnack, så är smarta klockor gigantiskt. En marknad som växer så att det knakar.Nä det är nog rätt många med dig, jag tex. En del saker kan säkert vara coolt, men bara om 30år när det blir vintage
Nä men det stämmer ju klart, många kommer att köpa en sån hybrid framöver och det med all rätt. Allt annat digitaliseras så så klart måste även denna assessoar framåt och ut till massanI den vanliga stora världen, utanför Klocksnack, så är smarta klockor gigantiskt. En marknad som växer så att det knakar.
Jag har sett många huvuden i sanden här, men jag har valt att embrace:a istället för att döma ut.
Öppen för det mesta. Tycker inte att någon riktigt lyckas knäcka koden än. Ska som sagt bli intressant att se om de är något på spåren eller inte.
Jag har inte bestämt mig för vad jag tycker om hybrider än.Nä men det stämmer ju klart, många kommer att köpa en sån hybrid framöver och det med all rätt. Allt annat digitaliseras så så klart måste även denna assessoar framåt och ut till massan
Nä jag vet inte heller. Jag hade köpt en Aerospace om dom får in allt man får in i en apple watch i den utan att talla på storlek eller utseende.Jag har inte bestämt mig för vad jag tycker om hybrider än.Kanske för att ingen fått till det än, och jag vet inte hur en lyckad skulle se ut om jag ska vara ärlig.
Därav nyfikenheten.
...och jag är av åsikten att de klassiska klockmärkena inte ska falla in i Smartwatch-träsket, utan köra vidare på det de kan bäst.Nä jag vet inte heller. Jag hade köpt en Aerospace om dom får in allt man får in i en apple watch i den utan att talla på storlek eller utseende.
Jo men det lär ju vara oundvikligt för flertalet av märkerna som idag är mellan/stora om man som du skrev innan ser utanför forumet...och jag är av åsikten att de klassiska klockmärkena inte ska falla in i Smartwatch-träsket, utan köra vidare på det de kan bäst.
Du har rätt i det, och vi ser det redan. Breitling tar stapplande steg de också med sin Bluetooth-historia.Jo men det lär ju vara oundvikligt för flertalet av märkerna som idag är mellan/stora om man som du skrev innan ser utanför forumet
Men rykten säger att Du embraceat så långt att Du ENBART kör smartklockor nuförtiden...I den vanliga stora världen, utanför Klocksnack, så är smarta klockor gigantiskt. En marknad som växer så att det knakar.
Jag har sett många huvuden i sanden här, men jag har valt att embrace:a istället för att döma ut.
Öppen för det mesta. Tycker inte att någon riktigt lyckas knäcka koden än. Ska som sagt bli intressant att se om de är något på spåren eller inte.
Inte enbart. Men ja, det är oftare smarta klockor än icke-smarta nu för tiden.Men rykten säger att Du embraceat så långt att Du ENBART kör smartklockor nuförtiden...![]()
Jag kan bara skriva mina åsikter. Jag älskar prylar och ny teknik men all ny teknik är inte bra teknik. Vad är fördelarna med en smartwatch jämfört med mobiltelefon idag förutom att den sitter fast på armen? Absolut ingen. Träningsklockor fyller ju däremot en praktisk funktion när man inte kan ha en mobiltelefon på ett praktiskt sett och dessutom inte behöver alla dess funktioner.I den vanliga stora världen, utanför Klocksnack, så är smarta klockor gigantiskt. En marknad som växer så att det knakar.
Absolut. Och jag skulle kunna säga emot dig, berätta min åsikt om varför en smart klocka är bra. Tänker dock inte ens öppna den diskussionslådan i den här tråden.Jag kan bara skriva mina åsikter. Jag älskar prylar och ny teknik men all ny teknik är inte bra teknik. Vad är fördelarna med en smartwatch jämfört med mobiltelefon idag förutom att den sitter fast på armen? Absolut ingen. Träningsklockor fyller ju däremot en praktisk funktion när man inte kan ha en mobiltelefon på ett praktiskt sett och dessutom inte behöver alla dess funktioner.
REI 90?Har för mig att den inte tål ljus. Glaset är i en modell som gör att det blir mjölkigt om det utsätts för ljus. Det är en nackdel som till viss del väg upp av att det skyddag tavlan mot värme under 90minuter vid brand.
ETA på det där?
ETA på det där?