• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

rickards

Rolex
2-Faktor
JyLOve6BjKgBG.gif
 

JGP

Cartier
2-Faktor
Vinnare lucka #12

Speedytuesday osv. Är det ju inte idag. Men imorgon! Så dagens pris är en störtskön Omega-penna från @ERIKSON URHANDEL

E56475E7-DB8D-4706-801A-5C2B835365E0.jpeg



Så, vem kammar hem detta fina pris? Jo, ingen mindre än @JGP ! Grattis!

Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi detaljerna! :)
Yeeees…nu kan man kliva in i rimstugan med stil! Tack snälla @KS Tomten!

@Staafen , @Deskdiversthlm , @Rooster91, @SalvadorDali , @Sennelier , @Kupad Hand , @Scaramanga , @DIR …”den som väntar på nått gott, det är ju bara roligt”😉
 
Senast ändrad:

Burnman

Audemars
2-Faktor
Appropå klistermärken ja... Undrar om @Burnman får sitt snart? 🙂
Det undrar faktiskt jag med. Glad i hågen vittjade jag och den 5-åriga dottern brevlådan direkt vi kom hem idag. Det enda positiva där var att det inte låg några räkningar där heller… annars som på lönekontot. Soptomt!!
Ja, upp med bild när du satt den på bilens bakruta @Burnman!
Haha, promise 😬 En liten kul anekdot! Några polare höll på att pranka och jävlas med varandra för några år sen. Givetvis spårade det ur och gick ganska lite för långt när den ena rotade i någon gömma från ungdomen, åkte hem till den andra på natten och dennes NYA dodge ram, slipade ner lite av lacken på baklemmen, drog dit ett klistermärke som han sen sprayade med klarlack. Klistermärket var ungefär som en CD-skiva i storlek med ett stort majablad på och så stod det typ: ”Bevare Christiania”

Ägaren av dodgen tyckte då att gränsen var passerad och stridsyxan begravdes. Tråkigt för oss på sidlinjen 🤣
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Det undrar faktiskt jag med. Glad i hågen vittjade jag och den 5-åriga dottern brevlådan direkt vi kom hem idag. Det enda positiva där var att det inte låg några räkningar där heller… annars som på lönekontot. Soptomt!!

Haha, promise 😬 En liten kul anekdot! Några polare höll på att pranka och jävlas med varandra för några år sen. Givetvis spårade det ur och gick ganska lite för långt när den ena rotade i någon gömma från ungdomen, åkte hem till den andra på natten och dennes NYA dodge ram, slipade ner lite av lacken på baklemmen, drog dit ett klistermärke som han sen sprayade med klarlack. Klistermärket var ungefär som en CD-skiva i storlek med ett stort majablad på och så stod det typ: ”Bevare Christiania”

Ägaren av dodgen tyckte då att gränsen var passerad och stridsyxan begravdes. Tråkigt för oss på sidlinjen 🤣
Vi får göra som vi gör i tomtens fall...
Hålla tummarna😃
 

Jpg

Cartier
2-Faktor
1670875823331.gif

men grattis @Jpg jättekul! 😉


Grattis @Jpg !

Får fortsätta glädjas åt tråden iaf. Här råder det sannerligen OWGM-klass!😃

you-pissed-yourself-santa-claus-drinking.gif

1670876790412.gif

Grattis @Jpg Vi andra gläds med dig!

Grattis @Jpg 🥳
Och hav förtröstan alla andra, snart kommer tomten till er med, det är jag övertygad om 🙂👍

A7ECCF03-B6BF-4E7B-BAA5-319669701306.gif

Jag är oskyldig, det verkar som att ni ska tagga @JGP Istället!
 
  • Like
Reactions: JGP
S

Staafen

Guest
Tack! Nu har jag ju t.o.m. varit lite snäll mot Tomten i tråden. Säg ingenting så kanske han köper det.
Om inte så har jag redan börjat tanka hem cryinglikeababy.gif , thisgameisrigged.gif och thereisnojustice.gif.

Better safe than sorry liksom😆

OT: Är det din Dali-klocka?? Den är riktigt ball!
Haha bra där!

Frugans Softwatch från 90-tal.
 

ArtVandelay

Panerai
2-Faktor
Försökte genomskåda bluffen så jag sammanställde klockslag för samtliga vinnande inlägg. Visar sig att tomten har en väldigt bra spridning på sitt urval, skrämmande likt en normalfördelningskurva med visst undantag för ett tomrum på toppen. Har varit skralt med vinnare i intervallet kl 14-16 så det är kanske där vi hittar dagens julklapsmottagare.

Medelvärde 14:15
Medianvärde 13:40

Är inte bitter… 😅
 

Clq

Cartier
Försökte genomskåda bluffen så jag sammanställde klockslag för samtliga vinnande inlägg. Visar sig att tomten har en väldigt bra spridning på sitt urval, skrämmande likt en normalfördelningskurva med visst undantag för ett tomrum på toppen. Har varit skralt med vinnare i intervallet kl 14-16 så det är kanske där vi hittar dagens julklapsmottagare.

Medelvärde 14:15
Medianvärde 13:40

Är inte bitter… 😅
77A257E8-96F4-4CA9-9726-CD0122C9BA1C.jpeg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp