• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ArtVandelay

Panerai
2-Faktor
77A257E8-96F4-4CA9-9726-CD0122C9BA1C.jpeg
Kan tillägga att jag är sjuk, skulle aldrig få för mig att göra något sånt här under arbetstid…
 

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
Håll i hatten! Nu smäller det snart!!!

Just nu sitter man med den där riktigt härliga känslan som innan man skrapat sin trisslott.

Om en timma har man den där jobbiga känslan som när kaffet blivit kallt, bilen blivit stulen, huset brunnit ner eller Gävlebocken överlevt.

tumblr_pk1t0blt4L1rt3wna_400.gif
 

KS Tomten

Père Noël
KS TOMTEN
Vinnare lucka #13

Nämen hoppsan, tjosan och hejsan alla glada klocksnackare och lussefirare. Klockan har passerat 21:00 med råge och det är dags att vaska fram dagens vinnare ur dagens klocka-tråden.

Men innan vi presenterar den lycklige vinnaren ska vi ta och kika på vilket pris som gömmer sig bakom lucka nr 13…

CE5017E7-5C5E-4EE2-81B2-CAF84912F43B.jpeg


Nämen se där! Kvällens pris som skänkts av våra vänner på Klockmaster Globen är ett exemplar av den eminenta boken ’Klockor, en tidlös historia’ av @Denke . Med lite tur kan den kanske fås signerad också.

Men vem var det som vann? Jo det ska jag säga er, kvällens vinnare är ingen mindre än @goterfelt ! Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.

Och glöm aldrig att statistiker och tomtenissar gör det i kluster! 🎅
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp