Clq
Basic
Grattis @goterfelt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis @goterfeltVinnare lucka #13
Nämen hoppsan, tjosan och hejsan alla glada klocksnackare och lussefirare. Klockan har passerat 21:00 med råge och det är dags att vaska fram dagens vinnare ur dagens klocka-tråden.
Men innan vi presenterar den lycklige vinnaren ska vi ta och kika på vilket pris som gömmer sig bakom lucka nr 13…
![]()
Nämen se där! Kvällens pris som skänkts av våra vänner på Klockmaster Globen är ett exemplar av den eminenta boken ’Klockor, en tidlös historia’ av @Denke . Med lite tur kan den kanske fås signerad också.
Men vem var det som vann? Jo det ska jag säga er, kvällens vinnare är ingen mindre än @goterfelt ! Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.
Och glöm aldrig att statistiker och tomtenissar gör det i kluster!![]()
Kul och grattis @goterfeltVinnare lucka #13
Nämen hoppsan, tjosan och hejsan alla glada klocksnackare och lussefirare. Klockan har passerat 21:00 med råge och det är dags att vaska fram dagens vinnare ur dagens klocka-tråden.
Men innan vi presenterar den lycklige vinnaren ska vi ta och kika på vilket pris som gömmer sig bakom lucka nr 13…
![]()
Nämen se där! Kvällens pris som skänkts av våra vänner på Klockmaster Globen är ett exemplar av den eminenta boken ’Klockor, en tidlös historia’ av @Denke . Med lite tur kan den kanske fås signerad också.
Men vem var det som vann? Jo det ska jag säga er, kvällens vinnare är ingen mindre än @goterfelt ! Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.
Och glöm aldrig att statistiker och tomtenissar gör det i kluster!![]()
Nu börjar du ju låta som mig och mitt mantra...Ja, nä, nu är det väl lika bra att gå och lägga sig
![]()
Ny dag imorgon, nya (eller inte) möjligheter!
Lite så jag kör på mitt jobb just nu faktiskt, nu gör jag vad fan som helst, vadå ska dom sparka mig eller?Nu börjar du ju låta som mig och mitt mantra...
"Ny dag, nya chanser att få sparken!"
Lyssna nu på pappa......Nu orkar jag faktiskt inte mer….![]()
![]()
Lyssna nu på pappa......
![]()
Låt nu bli att posta bilder i Dagens klocka bara..Helt bommat det här, fan vad roligt!
Blev ju inte medlem förrän i slutet av december 2021, så har inte hunnit utforska alla spännande grejer här på forumet än
Följer med nöje![]()
Låt nu bli att posta bilder i Dagens klocka bara..
En klocka mindre = en chans mer för oss andra![]()
Vänta bara tills någon kommer på att man får posta igen i den tråden om man byter klocka under dagen..Låt nu bli att posta bilder i Dagens klocka bara..
Vänta bara tills någon kommer på att man får posta igen i den tråden om man byter klocka under dagen..![]()
Du skulle ju inte säga det!
Låt nu bli att posta bilder i Dagens klocka bara..
Samma klocka som överlevde en dag i OWGM?Okej Tomten.. jag hör dig..
Jag ville egentligen ha en clean fight men jag ser inget annat alternativ än att plocka fram mitt hemliga vapen.
Spana in dagens klocka imorgon... Shit is about to go down!
![]()
Samma klocka som överlevde en dag i OWGM?![]()
Att du ids, allt är uppgjort sedan månader tillbaka…..tomtejäveln har en dold agenda och det blir tydligare och tydligare för varje dag som går!Inte riktigt men du är väldigt nära sanningen...
Edit: Postat och klart, låt oss se hur Tomten tacklar detta.
Grattis då…Stort tack för alla grattis hälsningar <3
@Clq, @KS Tomten @Rooster91 @roosterman @Kupad Hand @Deskdiversthlm @Back @SalvadorDali
Och @ArtVandelay
Bättre lycka nästa gång![]()
Stort tack för alla grattis hälsningar <3
@Clq, @KS Tomten @Rooster91 @roosterman @Kupad Hand @Deskdiversthlm @Back @SalvadorDali
Och @ArtVandelay
Bättre lycka nästa gång![]()