• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Back

Vacheron
2-Faktor
Det måste vara fel på tombolan. Bland det sjukaste Tomten har varit med om. Och då har jag ändå sett en del. Jag får återkomma om fem minuter med resultatet. Grinchen behöver kontrollera det här…
Har @Burnman vunnit så säger jag bara SKÅL
938029DC-95D1-42BE-BECD-7E5F92656975.gif
 

KS Tomten

Père Noël
KS TOMTEN
Vinnare lucka #9

Jaha kära vänner, det här var så sjukt att vi tvingades kontrollera resultatet. Jag fick ta hjälp. Men nu har både jag själv, Grinchen, tomtemor, en handfull nissar och släthårig tax vid namn Colin kontrollerat resultatet. Det betyder att vi har tre vinnare som var och en föräras en cool nyckelring som vi fått av våra vänner på Nezumi Studios.

0DE64265-8DA4-43EB-A0AC-AF75EE47B80B.jpeg
8C2217FB-CEB7-4A28-B110-08ED8DA2E5FC.jpeg

Foto IG: @dcampo911 & @nezumistudios

Vinnarna är……

@martaSM30
@Porco
….och (det är nu det blir på nivån julmirakel…)
@Burnman

Grattis till vinnarna! Dra ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.

Stort tack till Nezumi Studios! 🧑‍🎄
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Vinnare lucka #9

Jaha kära vänner, det här var så sjukt att vi tvingades kontrollera resultatet. Jag fick ta hjälp. Men nu har både jag själv, Grinchen, tomtemor, en handfull nissar och släthårig tax vid namn Colin kontrollerat resultatet. Det betyder att vi har tre vinnare som var och en föräras en cool nyckelring som vi fått av våra vänner på Nezumi Studios.

0DE64265-8DA4-43EB-A0AC-AF75EE47B80B.jpeg
8C2217FB-CEB7-4A28-B110-08ED8DA2E5FC.jpeg

Foto IG: @dcampo911 & @nezumistudios

Vinnarna är……

@martaSM30
@Porco
….och (det är nu det blir på nivån julmirakel…)
@Burnman

Grattis till vinnarna! Dra ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.

Stort tack till Nezumi Studios! 🧑‍🎄
monkey-puppet.gif

Grattis @Burnman!
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Vinnare lucka #9

Jaha kära vänner, det här var så sjukt att vi tvingades kontrollera resultatet. Jag fick ta hjälp. Men nu har både jag själv, Grinchen, tomtemor, en handfull nissar och släthårig tax vid namn Colin kontrollerat resultatet. Det betyder att vi har tre vinnare som var och en föräras en cool nyckelring som vi fått av våra vänner på Nezumi Studios.

0DE64265-8DA4-43EB-A0AC-AF75EE47B80B.jpeg
8C2217FB-CEB7-4A28-B110-08ED8DA2E5FC.jpeg

Foto IG: @dcampo911 & @nezumistudios

Vinnarna är……

@martaSM30
@Porco
….och (det är nu det blir på nivån julmirakel…)
@Burnman

Grattis till vinnarna! Dra ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.

Stort tack till Nezumi Studios! 🧑‍🎄
Känner mig lite som en spåman med att @Burnman kammar hem fredagsvinsten!
DAC7551F-7E8F-4A97-98BE-6D149541DC26.gif

Grattis till övriga vinnare också så klart
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
För att öka dina chanser så väljer jag att avstå att posta i Dagens (idag och kanske hela helgen…)
BE616D22-6C07-441F-93E8-1C03604F99C4.gif
Vad ska man säga, TACK! Du gjorde bevisligen detta möjligt 👏🏻
Har @Burnman vunnit så säger jag bara SKÅL
938029DC-95D1-42BE-BECD-7E5F92656975.gif
Det här händer ju liksom inte 😳
Vinnare lucka #9

Jaha kära vänner, det här var så sjukt att vi tvingades kontrollera resultatet. Jag fick ta hjälp. Men nu har både jag själv, Grinchen, tomtemor, en handfull nissar och släthårig tax vid namn Colin kontrollerat resultatet. Det betyder att vi har tre vinnare som var och en föräras en cool nyckelring som vi fått av våra vänner på Nezumi Studios.

0DE64265-8DA4-43EB-A0AC-AF75EE47B80B.jpeg
8C2217FB-CEB7-4A28-B110-08ED8DA2E5FC.jpeg

Foto IG: @dcampo911 & @nezumistudios

Vinnarna är……

@martaSM30
@Porco
….och (det är nu det blir på nivån julmirakel…)
@Burnman

Grattis till vinnarna! Dra ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.

Stort tack till Nezumi Studios! 🧑‍🎄
Helt otroligt!! Finner inga ord! Det här är tveklöst det största som hänt mig! Slår båda mina barns födslar, giftermålet med frugan, ja you name it! Tack @KS Tomten 👏🏻 från djupet av mitt hjärta ❤️ Nu kan jag dö lycklig! Känner mig dock lite tvingad att köpa en Nezumi nu. Stort tack även till Nezumi för sponsringen. Och måste samtidigt ge ett stort grattis till @martaSM30 och @Porco känner mig hedrad att få dela det här ögonblicket med er
Jäklar i en julklapp!!
Var är @Burnman???!!??
För bövelen, karln vann ju!!! 😃

Självklart Grattis även till @martaSM30 och @Porco 😁
Helt sjukt! Jag svimmade av chocken och det tog några timmar att landa. Nu vet jag EXAKT hur lottovinnare känner sig efter samtalet från svenska spel.
Han klappade ihop helt nu. Julfrossa!
Är apatisk. Hur återhämtar man sig från något sånt här. Tack igen tomten.
Måste vart för att jag bröt hans negativa trend med ett schysst G-shockmärke😁
100% 👊🏻
Tack! Dina pikar har styrt stjärnorna rätt.
Känner mig lite som en spåman med att @Burnman kammar hem fredagsvinsten!
DAC7551F-7E8F-4A97-98BE-6D149541DC26.gif

Grattis till övriga vinnare också så klart
Mycket tack vare din uppoffring 👏🏻 Det kommer aldrig glömmas.
Grattis till alla vinnare speciellt min sommargranne @Burnman nu väntar jag bara på min vinst🥰
Tack vännen. Din tur kommer. Bra saker händer bra människor
Dottern här hemma jublar, hälsar och gratulerar @Burnman, hon tyckte såååå synd om honom 👍💪🎁
Grattis också till @martaSM30 och @Porco!
Ge dottern en kram från mig och tacka för hennes stöd ❤️
Kunde inte sagt det bättre.
Århundradets skräll! @Burnman är ett levande bevis på att man aldrig ska ge upp.

nedladdning (1).jpeg
When the going gets tough, the tough gets going 💪🏻
Grattis till alla vinnare, jättekul för er….verkligen! 😁

CB825552-E884-4439-8316-45D5D6F78641.jpeg
SLUTA NU! Missunnsam och bitter, det passar sig inte på ett trevligt forum som klocksnack. Men ska alltid glädjas med sina medmänniskor, se på mig. Det lönar sig 🤣
Grattis @martaSM30 och @Porco
Extra stort till @Burnman måste kännas stort. Tacktal på gång?
1670620634898.gif
Som jag skrev ovan. Tveklöst det största som någonsin hänt mig. Men här ser man att det lönar sig att alltid glädjas åt sina forumbröder och systrar och aldrig visa ett uns av bitterhet. Tveklös den mest rättvisa vinsten i klocksnacks historia, alla kategorier!
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Fy fan! Först en cool dekal från bästa @roosterman sen en nyckelring från Nezumi och bästa @KS Tomten ❤️
Frågan nu är ju om man ens törs logga in på svenska spel och rätta eurojackpot raderna?!? Kommer ju dö av chocken när jag satt raden idag 😳
Kul så länge det varade. Nu är turen besvisligen slut! Förbannade ungrare! Jaja, jag tar hellre än nyckelring från Nezumi 8 dagar i veckan än strax över 800 msek. Det är ju inte ens en miljard!! Lär ju garanterat finnas fler miljardärer i världen än personer som vunnit en nyckelring från Nezumi!?
 

Porco

Omega
2-Faktor
Vinnare lucka #9

Jaha kära vänner, det här var så sjukt att vi tvingades kontrollera resultatet. Jag fick ta hjälp. Men nu har både jag själv, Grinchen, tomtemor, en handfull nissar och släthårig tax vid namn Colin kontrollerat resultatet. Det betyder att vi har tre vinnare som var och en föräras en cool nyckelring som vi fått av våra vänner på Nezumi Studios.

0DE64265-8DA4-43EB-A0AC-AF75EE47B80B.jpeg
8C2217FB-CEB7-4A28-B110-08ED8DA2E5FC.jpeg

Foto IG: @dcampo911 & @nezumistudios

Vinnarna är……

@martaSM30
@Porco
….och (det är nu det blir på nivån julmirakel…)
@Burnman

Grattis till vinnarna! Dra ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.

Stort tack till Nezumi Studios! 🧑‍🎄

Nämen! Vad roligt! Stort tack @KS Tomten och Nezumi Studios!
 

Hugger69

Patek
2-Faktor

KS Tomten

Père Noël
KS TOMTEN
Vi är inte ens halvvägs till julafton. Och trots gårdagens JULMIRAKEL så dyker det redan upp vanföreställningar i tråden om att Tomten inte finns.

Till alla tvivlare vill jag, KS Tomten, därför förtydliga att jag finns och att det bästa beviset på detta är att adventskalendern fortgår även idag!
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
@Roosterwife🤶 och jag🧑‍🎄 blev inspirerade av @KS Tomten och drog igång en liten utlottning inne G-shocktråden. Det är ju trots allt i stort sett halvvägs till jul :)
Mer info finns i tråden, den som söker finner;)
Då kanske du skulle väntat med att posta min dekal. I’m on a roll nu! Ska bara hitta den där tävligen 😬
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp