Hittade precis en bild på @Staafen från 1 april
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade precis en bild på @Staafen från 1 april
Man blir ju nyfiken på hur de hamnat där?Kvällsbild som utlovat. Lustigt att se hur ljuset lyser med sin totala frånvaro
![]()
Haha ja, tankarna rusar viltMan blir ju nyfiken på hur de hamnat där?
Om ett par dagar ska jag försöka närma mig och be om en intervjuMan blir ju nyfiken på hur de hamnat där?
Imorgon kanske?Om ett par dagar ska jag försöka närma mig och be om en intervju![]()
peta med en pinne kan du väl våga dig på? Insidan som räknas har jag hörtOm ett par dagar ska jag försöka närma mig och be om en intervju![]()
Minns du den svenska filmen om ’Pinnen’, handlar om en lite efterbliven karl som hoppar höjdhopp ?peta med en pinne kan du väl våga dig på? Insidan som räknas har jag hört![]()
Haha va? Har du länk?Minns du den svenska filmen om ’Pinnen’, en lite efterbliven karl som hoppade höjdhopp ?
Skitrolig
JAA, det ringer en klocka någonstans! Ring honom och fråga om han vill ha ett gig?Minns du den svenska filmen om ’Pinnen’, en lite efterbliven karl som hoppade höjdhopp ?han vill
Nej tyvärr, den är från typ åttiotalet.Haha va? Har du länk?
Den där måste jag se, på riktigt alltså!
Den är väldigt rolig, jag har sett den två gånger men det är lätt över 20 år sedan.Den där måste jag se, på riktigt alltså!
Den är väldigt rolig, jag har sett den två gånger men det är lätt över 20 år sedan.
Den fär filmen är som vår tråd: många sköna lirare och jäkligt oklart ämneSka försöka hitta hela!
Jag trodde ämnet i den här väldans sköna tråd är just att ämnet ska vara oklart??Den fär filmen är som vår tråd: många sköna lirare och jäkligt oklart ämne
Samtidigt: pratar Farbror Melker om erigerat tillstånd så måste filmen ses
Världens första tappade 001;aTrodde den att den var en G-shock??
Vad har hänt?![]()
Himla otur kan man sägaVärldens första tappade 001;a
Inte min![]()
Jag trodde ämnet i den här väldans sköna tråd är just att ämnet ska vara oklart??
Du börjar tidigt!Fredag!
![]()
Ser iof ut som gymträning det därDu börjar tidigt!
Har du gymmat än?
Fredag! Spinner vidare på ämnet "När Robert G faktiskt var rolig på riktigt"Fredag!
![]()