• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Alltså jag måste bli mer aktiv i denna tråden. Helt jädra värdelös på detta ju 🤦🏼‍♂️
Kan nån köpa mina ungar o fru så jag kan sitta här mer på fritiden? Jag betalar bra 😅

Ja just det, fick även reda på att jag är gammal(?) 😮
Så nu har jag börjat planera inför tiden ”på hemmet”
Här är planen:
Ska skaffa mig en trimmad permobil med kromade fälgar, devil eyes och ufoljus. Rejsa mot andra pensionärer och drifta i korridorerna, insistera på att dricka 15-kaffet kl 14:30, hytta med näven mot ungdomar och ha käpp endast för att kunna lyfta på kjolar samt alltid avsluta med ”det var bättre förr, när män var män, kvinnor var kvinnor och fikus var en krukväxt”

Förbannat trist historia det här. Men det bör vara i sin ordning att ta fram hammaren eftersom uret inte är köpt. Jag fick det i gåva av @Staafen (hur han nu kan leva med att han ger bort trasiga saker), sedan lagade jag det och gav det, fullt fungerande, till @Burnman som nu verkar ha förstört klockan. Som jag ser det är hammaren det enda rimliga alternativet. Lex @Margarinkungen .

Det är väl just då man ska ge bort dem, när de är trasiga? 😄 Jag skyller allt på @molinari som jag KÖPTE klockan av. 😁
A5FBBD1D-FCEF-46C4-AB29-FB9C4582D1B6.gif

Ja just det, fick även reda på att jag är gammal(?) 😮
Så nu har jag börjat planera inför tiden ”på hemmet”
Här är planen:
Ska skaffa mig en trimmad permobil med kromade fälgar, devil eyes och ufoljus. Rejsa mot andra pensionärer och drifta i korridorerna, insistera på att dricka 15-kaffet kl 14:30, hytta med näven mot ungdomar och ha käpp endast för att kunna lyfta på kjolar samt alltid avsluta med ”det var bättre förr, när män var män, kvinnor var kvinnor och fikus var en krukväxt”
EE8DF261-D250-451D-A684-0C93A9686C8D.gif

• Like
Reactions: Jox
Exakt! In och följ TimepieceSwede så att jag kan sluta jobba. 😄
Ett stort Instagram-konto kräver MYCKET jobb:
  • fasta utgifter
  • rörliga utgifter
  • blandade utgifter
  • övriga utgifter
  • ytterligare utgifter
  • låsta utgifter
  • personliga utgifter
  • tekniska utgifter
  • oväntade utgifter
  • förväntade men ändå oväntade utgifter

Bara för att nämna några utgifter som kräver anställda för att hantera och då kommer en helt ny lista med utgifter OCH avgifter

Nyckelordet är GIFT 😉

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp