Tänk vad mycket likes det skulle bli i Glada Bakfickan då?En sk ’like-raket’!
![Woot :woot: :woot:](/styles/baisik/xenforo/smilies/woot.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk vad mycket likes det skulle bli i Glada Bakfickan då?En sk ’like-raket’!
Ja du är reda uppe i 11 likes. Går som enEn sk ’like-raket’!
Då kan han snart sluta jobba ju!Ja du är reda uppe i 11 likes. Går som ennu
Exakt!Då kan han snart sluta jobba ju!
@Staafen ska ha ett Instagram-konto som bara visar bilder på klockor. Jättekonstigt men jag tror det kommer bli stort!Jag kan inte Instagram, är det svårt? Vill ju också seee![]()
Förbannat trist historia det här. Men det bör vara i sin ordning att ta fram hammaren eftersom uret inte är köpt. Jag fick det i gåva av @Staafen (hur han nu kan leva med att han ger bort trasiga saker), sedan lagade jag det och gav det, fullt fungerande, till @Burnman som nu verkar ha förstört klockan. Som jag ser det är hammaren det enda rimliga alternativet. Lex @Margarinkungen .
Det är väl just då man ska ge bort dem, när de är trasiga?Jag skyller allt på @molinari som jag KÖPTE klockan av.
![]()
Ja just det, fick även reda på att jag är gammal(?)
Så nu har jag börjat planera inför tiden ”på hemmet”
Här är planen:
Ska skaffa mig en trimmad permobil med kromade fälgar, devil eyes och ufoljus. Rejsa mot andra pensionärer och drifta i korridorerna, insistera på att dricka 15-kaffet kl 14:30, hytta med näven mot ungdomar och ha käpp endast för att kunna lyfta på kjolar samt alltid avsluta med ”det var bättre förr, när män var män, kvinnor var kvinnor och fikus var en krukväxt”
Alltså jag måste bli mer aktiv i denna tråden. Helt jädra värdelös på detta ju
Kan nån köpa mina ungar o fru så jag kan sitta här mer på fritiden? Jag betalar bra![]()
Exakt! In och följ TimepieceSwede så att jag kan sluta jobba.@Staafen ska ha ett Instagram-konto som bara visar bilder på klockor. Jättekonstigt men jag tror det kommer bli stort!
Ett stort Instagram-konto kräver MYCKET jobb:Exakt! In och följ TimepieceSwede så att jag kan sluta jobba.![]()
Så, har gillat alla dina bilder. Blev du ekonomisk oberoende nu?Exakt! In och följ TimepieceSwede så att jag kan sluta jobba.![]()
Nej... men vet du vad ?Alltså.. Jag börjar ana oråd...
Har @Equilibrium smitit från ön och flyttat kalsingarna till Kalmar i smyg???![]()
![]()
![]()
Ohh Ohh.Nej... men vet du vad ?
Kalsongerna är BORTA
På riktigt...
Alltså.. Jag börjar ana oråd...
Har @Equilibrium smitit från ön och flyttat kalsingarna till Kalmar i smyg???![]()
![]()
UV-lampa fram!Jag ska leta runt lite på brottsplatsen imorgon innan jag går till jobbet. Det kan finnas kvar spår, DNA, sperma, fekalier, urinstänk... vad vet man ???
Bring in Mr Sherlock HolmesJag ska leta runt lite på brottsplatsen imorgon innan jag går till jobbet. Det kan finnas kvar spår, DNA, sperma, fekalier, urinstänk... vad vet man ???
Ett steg närmre ekonomiskt frihet. Tack!Så, har gillat alla dina bilder. Blev du ekonomisk oberoende nu?
Allt för lilla fladdermusenEtt steg närmre ekonomiskt frihet. Tack!![]()
Ohh Ohh.
Den där ugglan på mossan börjar anas...
@Staafen är du den skyldiga???
Har du vart o norpat @Equilibrium 's kallingar?
Teleporti??![]()
Sherlocka var ledig just i kvällBring in Mr Sherlock Holmes
Peta med en pinne och se om den lever!Alltså.. Jag börjar ana oråd...
![]()
Nja alltså, han hade klättrat över morfar (med tidningen) och sitter nu och tjafsar med Kalle uppe i klätterträdet. Vad fasen skall man ta sig till vaPeta med en pinne och se om den lever!
Kontaktade du Pinnen förresten @Equilibrium ? Kom helt osökt att tänka på en annan filmstjärna...Fimpen! Bra namn.