Även helger?Sådär känner jag varje morgon oavsett dag.
Farligt för barnen att stå i vägen för Pappa på väg till kaffepannan
![Grinning squinting face :laughing: 😆](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f606.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Även helger?Sådär känner jag varje morgon oavsett dag.
Ja tyvärr!Även helger?
Farligt för barnen att stå i vägen för Pappa på väg till kaffepannan![]()
Fan va vidrigt.Vi som varit inne i ett kuddrum på ett dreamhack vet vad det här är för ställe.
Åhhhhh, en nalletjur![]()
-Godnatt !
Här är en hel skock nalledjur![]()
-Godnatt !
Livsfarliga sa jag till dig!Här är en hel skock nalledjurMan både vill och inte vill gosa med dom
![]()
Dom är ju supergosigaLivsfarliga sa jag till dig!![]()
Du ser att ena hornet är av va? Har troligtvis stångat en människa till dödsDom är ju supergosiga
Ulliga och gulliga
![]()
Absolut, så länger de håller sig på behörigt avstånd...Dom är ju supergosiga
Ulliga och gulliga
![]()
Precis, se bara så oskyldig den ser ut tuggandes på lite gräs, sneaky basterds!Absolut, så länger de håller sig på behörigt avstånd...
Den på bilden, en hona, har en matchvikt på ca 600kg.Precis, se bara så oskyldig den ser ut tuggandes på lite gräs, sneaky basterds!
(närå, jag älskar djur men helst utan horn)
Nu snackar vi fetischDen på bilden, en hona, har en matchvikt på ca 600kg.
En hane kan väga uppåt 1300kg
Dom är skitstora!!! Men fortfarande gulliga![]()
Ja du har sagt det förr men har valt att inte tro på digDen på bilden, en hona, har en matchvikt på ca 600kg.
En hane kan väga uppåt 1300kg
Dom är skitstora!!! Men fortfarande gulliga![]()
På tal om det, hur mår kalsongerna idag tro?Nu snackar vi fetisch![]()
Jag är fortfarande sjukPå tal om det, hur mår kalsongerna idag tro?
Uj uj uj uj...Att det ska blå sånt pådrag för att någon tog med sig en väska med smutsiga kalsonger...
![]()
Din kurir åkte fast!Uj uj uj uj...
Det kan väl inte vara...
Neeeeej, det är väl ändå inte...
...
De berömda isländska lyx-kalsongerna ?
Kollade Ankommande och inga flyg från Reykavik imorse så troligtvis en annan rutt (som alla rutinerade kurirer gör) för att sopa igen spårenDin kurir åkte fast!![]()
Kalsong"spåren" leder oftast till obehag, skulle lagt ner förundersökningen om jag vore duKollade Ankommande och inga flyg från Reykavik imorse så troligtvis en annan rutt (som alla rutinerade kurirer gör) för att sopa igen spåren
Låter som att du har erfarenhet av kalsongjakter!Kalsong"spåren" leder oftast till obehag, skulle lagt ner förundersökningen om jag vore du![]()
Tur de hade ett Varuhus där de kunde dra in stålars. Och Görel Crona drog säkert in några spänn på sitt sidojobb.... Fast inte av Joker, han ville garanterat ha det gratisRederiet är ganska bra faktiskt. Påkostad produktion och bra skådespelare sedan är det ju inte gratis att hyra en färja alla dessa avsnitt.
För att inte tala om Viggo!Tur de hade ett Varuhus där de kunde dra in stålars. Och Görel Crona drog säkert in några spänn på sitt sidojobb.... Fast inte av Joker, han ville garanterat ha det gratis
Otroligt synd att inte den där Baren-Håkan var med, hade lyft serien till astronomiska höjderFör att inte tala om Viggo!
Inga konstigheter!Otroligt synd att inte den där Baren-Håkan var med, hade lyft serien till astronomiska höjder![]()