Aj löööv this !!!
Träskmongo!!
![Rolling on the floor laughing :rofl: 🤣](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f923.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pelikanen var skum som tusan...För att inte tala om Viggo!
Rederiet är ganska bra faktiskt. Påkostad produktion och bra skådespelare sedan är det ju inte gratis att hyra en färja alla dessa avsnitt.
Du kan ju starta en diskussion med chefen om att du hörde att from med Söndag denna veckan ska du inte jobba dag efter ledig dag. Bibehållen lön såklart![]()
3,5 dagar kvar med chans att få sparken den här veckan![]()
Han har redan frågat varför jag är så arg idag, så jag är på god vägDu kan ju starta en diskussion med chefen om att du hörde att from med Söndag denna veckan ska du inte jobba dag efter ledig dag. Bibehållen lön såklart
Testa!!!
Var håller @Aros hus?
Du tänker helt rätt! Färgade sidan utåt dessutomDet här med ansiktsskydden känns ju lite sådär,
metallbågen ska böjas till runt näsan och sen ska skyddet täcka hela näsan står det i anvisningarna.
Antingen något fel på anvisningarna eller på mitt tänkande,, eller ska man klippa upp för ögonen...
![]()
Du får nöja dig med väldigt korta tidtagningarSwatchen har ballat ur. Sekundvisaren går 2 sekunder och sen hoppar den tillbaka. Va det någon garanti från service @Denke ?Jag har ju 10 månader på mig att fixa den.
![]()
Sjukt! När jag hade den funkade allt perfekt bortsett från kronografen. Bytte du batteri @Denke?
Japp! Batteribyte, avmagnetisering. Skulle nästa säga att den blev totalrenoverad!![]()
Rekommenderar du att man ska göra en @Margarinkungen även på köpta ur alltså...? Inte bara på hemliga fulklappar?
Rekommenderar du att man ska göra en @Margarinkungen även på köpta ur alltså...? Inte bara på hemliga fulklappar?
Förbannat trist historia det här. Men det bör vara i sin ordning att ta fram hammaren eftersom uret inte är köpt. Jag fick det i gåva av @Staafen (hur han nu kan leva med att han ger bort trasiga saker), sedan lagade jag det och gav det, fullt fungerande, till @Burnman som nu verkar ha förstört klockan. Som jag ser det är hammaren det enda rimliga alternativet. Lex @Margarinkungen .
@Staafen och Dr @Denke Sväng förbi så kan du få använda den marginaliserade margarinkramshammarenFörbannat trist historia det här. Men det bör vara i sin ordning att ta fram hammaren eftersom uret inte är köpt. Jag fick det i gåva av @Staafen (hur han nu kan leva med att han ger bort trasiga saker), sedan lagade jag det och gav det, fullt fungerande, till @Burnman som nu verkar ha förstört klockan. Som jag ser det är hammaren det enda rimliga alternativet. Lex @Margarinkungen .
Låter inte alls komplicerat tycker jag. Visdomsord på vägen...Förbannat trist historia det här. Men det bör vara i sin ordning att ta fram hammaren eftersom uret inte är köpt. Jag fick det i gåva av @Staafen (hur han nu kan leva med att han ger bort trasiga saker), sedan lagade jag det och gav det, fullt fungerande, till @Burnman som nu verkar ha förstört klockan. Som jag ser det är hammaren det enda rimliga alternativet. Lex @Margarinkungen .
Bild?
@Denke har postat en bild på sitt intagram konto. Grävmaskin mm
Jag kan inte Instagram, är det svårt? Vill ju också seee@Denke har postat en bild på sitt intagram konto. Grävmaskin mm
@Denke har postat en bild på sitt intagram konto. Grävmaskin mm