• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Rederiet är ganska bra faktiskt. Påkostad produktion och bra skådespelare sedan är det ju inte gratis att hyra en färja alla dessa avsnitt.

Salange Carl ar snall mot mamma sa gar det nog an....Har kommer lite godbitar ni sakert glomt...eller kommerihag..

Tuesday.gif

3,5 dagar kvar med chans att få sparken den här veckan😁

Det här med ansiktsskydden känns ju lite sådär,
metallbågen ska böjas till runt näsan och sen ska skyddet täcka hela näsan står det i anvisningarna.
Antingen något fel på anvisningarna eller på mitt tänkande,, eller ska man klippa upp för ögonen...

16195161781722344942050643812975.jpg
Du tänker helt rätt! Färgade sidan utåt dessutom👍 Perfekt ju😀

Rekommenderar du att man ska göra en @Margarinkungen även på köpta ur alltså...? Inte bara på hemliga fulklappar?

Förbannat trist historia det här. Men det bör vara i sin ordning att ta fram hammaren eftersom uret inte är köpt. Jag fick det i gåva av @Staafen (hur han nu kan leva med att han ger bort trasiga saker), sedan lagade jag det och gav det, fullt fungerande, till @Burnman som nu verkar ha förstört klockan. Som jag ser det är hammaren det enda rimliga alternativet. Lex @Margarinkungen .

Förbannat trist historia det här. Men det bör vara i sin ordning att ta fram hammaren eftersom uret inte är köpt. Jag fick det i gåva av @Staafen (hur han nu kan leva med att han ger bort trasiga saker), sedan lagade jag det och gav det, fullt fungerande, till @Burnman som nu verkar ha förstört klockan. Som jag ser det är hammaren det enda rimliga alternativet. Lex @Margarinkungen .

Det är väl just då man ska ge bort dem, när de är trasiga? 😄 Jag skyller allt på @molinari som jag KÖPTE klockan av. 😁

@Staafen och Dr @Denke Sväng förbi så kan du få använda den marginaliserade margarinkramshammaren

• Wow
Reactions: v0n
Låter inte alls komplicerat tycker jag. Visdomsord på vägen...
0d63aa3fdcbfe50096653fb3a95c8660.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp