Tittade på dig igårkväll så ville oxå vara på tvDu är på 6an @Imre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tittade på dig igårkväll så ville oxå vara på tvDu är på 6an @Imre!
Kanon! Jag har funderat på om jag skulle ha en gammal rustning ståendes i något prång i huset - men en Samuraj är ju ballare. Vad ska du ha för den?
Samurai till salu, kolla min annons-bump. Vi hade halkat ned igen
Billigare än Ullared:Kanon! Jag har funderat på om jag skulle ha en gammal rustning ståendes i något prång i huset - men en Samuraj är ju ballare. Vad ska du ha för den?
Tänkt på en grej:
Alla dessa ”Officiella” trådar:
- Officiella Tudortråden
- Officiella Seikotråden
- Officiella Rolextråden
- Officiella Doxatråden
- Etc
För att de ska kallas ”officiella” så bör det ju även finnas inofficiella trådar; eller har varumärkena godkänt dessa trådar som de enda äkta trådarna för deras varumärken och de måste där med namnges som officiella?
Något som vet vart man hittar dessa inofficiella trådar?
Bör tilläggas att om varumärkena har godkänt dessa trådar som de officiella så bör det betyda att det är i dessa trådar som tex Hodinkee, Fratello, ABlogToWatch, etc hämtar sin information…Tänkt på en grej:
Alla dessa ”Officiella” trådar:
- Officiella Tudortråden
- Officiella Seikotråden
- Officiella Rolextråden
- Officiella Doxatråden
- Etc
För att de ska kallas ”officiella” så bör det ju även finnas inofficiella trådar; eller har varumärkena godkänt dessa trådar som de enda äkta trådarna för deras varumärken och de måste där med namnges som officiella?
Något som vet vart man hittar dessa inofficiella trådar?
Det ligger något i detBör tilläggas att om varumärkena har godkänt dessa trådar som de officiella så bör det betyda att det är i dessa trådar som tex Hodinkee, Fratello, ABlogToWatch, etc hämtar sin information…
Eller hur?!Det ligger något i det
Eller hur?!
Va fan! Har du målat med en tandborste?Har oljat in det sista på altanen och sedan målat 2pallar (första strykningen)
Innan någon påpekar att det där hade jag ju målat bättre på fyllan så var det just det som jag var/är.
Tråkiga jobb blir ju lite roligare då.
Va fan! Har du målat med en tandborste?
Allt som oftast...Har ni upplevt känslan att vara sugen på en ny klocka, men utan att veta vilken klocka?
Jag tittar bara på program med båtar.
Evry sperm is sacred ...
Monthy Python, meningen med livet på 8:an
På kurs med (karate-)Kurt?Jag tittar bara på program med båtar.
Inga konstigheter!På kurs med (karate-)Kurt?
Håkan, det är allt en riktig stjärna detInga konstigheter!
Har du ingen annan som kan måla dom åt dig då?? Mutor kan ju funka tänker jagJag har ju ursäkta att jag inte va helnykter dessutom var det gammal vitfärg under på den ena, ska ju målas minst 1gång till (om jag orkar)
Har ni upplevt känslan att vara sugen på en ny klocka, men utan att veta vilken klocka?