Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ibland räcker det inte med en mask…Ska iväg och handla så på med masken.
Den där väderappen vill jag också ha!Blev trevligt väder nu på eftermiddagen
![]()
Den är bäst! Sök på WTForecastDen där väderappen vill jag också ha!
Tempot "somnade" lite...hur går de med tråden hade hoppats på 500 sidor vid det här laget![]()
![]()
Jösses Vafan önskar vi oxo hade golvbrunnar som standard i kollektivtrafiken in case ofTempot "somnade" lite...![]()
Vårt första mål är väl att gå förbi parfymtrådenhur går de med tråden hade hoppats på 500 sidor vid det här laget![]()
![]()
Vårt första mål är väl att gå förbi parfymtråden
![]()
Dom försöker uppenbarligen provocera fram et klockrån.Tempot "somnade" lite...![]()
Då kan du köra OWG 10/5-10/6 nu dåMin OWG MARCH 2021 klocka kom fram idag!
![]()
Nej punkt.Då kan du köra OWG 10/5-10/6 nu då![]()
Nej punkt.![]()
Lite OT med en bild på en klocka men vi låter det passera för den här gångenMin OWG MARCH 2021 klocka kom fram idag!
![]()
Vad är oddsen att den kommer lämna innan owgmarch2022?Min OWG MARCH 2021 klocka kom fram idag!
![]()
Jag gillar den verkligen så chansen att den stannar är stor.Vad är oddsen att den kommer lämna innan owgmarch2022?
Jag gillar den verkligen så chansen att den stannar är stor.
Ja, både band och två länkar.Förresten @Staafen hann du sälja av alla band som köptes in specifikt för City-dykaren?
Ja, både band och två länkar.![]()
Gissar attFörresten @Staafen hann du sälja av alla band som köptes in specifikt för City-dykaren?
Nej det är lugnt faktiskt!Gissar attegentligen är
![]()
Tänk vilken bra story du kommer ha att berätta för barnbarnen!Nej det är lugnt faktiskt!![]()
Exakt!Tänk vilken bra story du kommer ha att berätta för barnbarnen!
Ingen utopi, försökte förklara fenomenet telefonkiosk för en av mina grabbar häromdagen...togs icke emot som trovärdigtExakt!
Farfar, Morfar kan du inte berätta den där historien om det där hemska postföretaget som lades ner?
Mina systerbarn hittade ett VHS-band för något år sen. När min syster förklarade vad det var så förkortade de ”VHS-band” till ”tjock DVD”Ingen utopi, försökte förklara fenomenet telefonkiosk för en av mina grabbar häromdagen...togs icke emot som trovärdigt![]()