• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hörde jag att det blir fredag denna vecka också.

16209312228457801013727125136986.jpg
Så många frågor men börjar med en: vad ska du hitta på imorgon?
Kravallhjälm
Gasmask
Rosa headphones
Dammsugarmunstycke
Blommiga servetter

Så många frågor men börjar med en: vad ska du hitta på imorgon?
Kravallhjälm
Gasmask
Rosa headphones
Dammsugarmunstycke
Blommiga servetter

Förstår att det väcker mer frågor än svar.
Dom rosa headphones:en ligger för lödning i sladden och dammsugarmunstycket ligger framme som en påminnelse om att dammsuga.

Funderade på att åka in till Stockholm imorgon så kravallhjälm och gasmask kan behövas som gardering. Skulle även behöva klä insidan på hjälmen med folie så man är safe.

Förstår att det väcker mer frågor än svar.
Dom rosa headphones:en ligger för lödning i sladden och dammsugarmunstycket ligger framme som en påminnelse om att dammsuga.

Funderade på att åka in till Stockholm imorgon så kravallhjälm och gasmask kan behövas som gardering. Skulle även behöva klä insidan på hjälmen med folie så man är safe.
Ähhhh. Skippa El Stockholm.. I lördags var jag där två timmar.. Det kändes jääättelänge😁

• Wow
Reactions: Jox
Tokholm kan aldrig vara nyttigt att besöka
Fullt med tokholmare där ju! Nästan lika illa som skaune 😳
Brukar säga att det är alltid bra att ha en låda dynamit med sig när man ska till Stockis.
För då kan man spränga sig en väg ut till stora vägen om man behöver komma därifrån😳
Men det är ju som väl är inget jag behövt göra ännu😁
Här hemma däremot ser det fasen helt sprängt ut just nu....
IMG_20210513_201731.jpg

Ja, jag är lättroad, notera tavlan och kudden 😆
YRTdq67.jpg
Detta var helt fantastiskt bra!

Jag ar mallos over hur otroligt bra och roligt ditt "hotellrum for katter" ar. Klurade du lange pa detta eller kom det en genial ide direkt?
Angel ar mycket avundsjuk,och salange bygget inte finansierades av lan i Mus&Rattbanken sa vill hon boka ett rum nasta gang hon reser till Sverige....
20200129_133059.jpg

Senast ändrad:
Detta var helt fantastiskt bra!

Jag ar mallos over hur otroligt bra och roligt ditt "hotellrum for katter" ar. Klurade du lange pa detta eller kom det en genial ide direkt?
Angel ar mycket avundsjuk,och salange bygget inte finansierades av lan i Mus&Rattbanken sa vill hon boka ett rum nasta gang hon reser till Sverige....
20200129_133059.jpg
haha, nä det är vare sig min katt eller katthotell men tyckte det var en rolig idé att spinna (höhö) vidare på.
Den där primadonnan går väl inte med på mindre än 5-stjärnigt kan jag tro? Vansinnigt vacker, tippar på att hon är väl medveten om det också 😄

haha, nä det är vare sig min katt eller katthotell men tyckte det var en rolig idé att spinna (höhö) vidare på.
Den där primadonnan går väl inte med på mindre än 5-stjärnigt kan jag tro? Vansinnigt vacker, tippar på att hon är väl medveten om det också 😄

Angel ar faktiskt en hittekatt...Men jo hon ar valdigt omtyckt och trots att hon ar bade gammal och dov sa forgyller hon var vardag vaje dag

5 stjarnor ...mjee 5 rattor vore battre att hitta i rummet sager hon

Trevlig Fredag pa dig/er
20210122_122659.jpg

Då vart det löööööööördag pojkar och flickor. Vill med detta passa på att önska alla KSare en fantastiskt bra helg och må klockgudarna vara med er.
En extra nyp i stjärten till mina klockhombres här inne som förlåt för att min aktivitet här inne har varit enormt liten sista tiden (ni vet vilka ni är)

Appropå inget #2

Någon som har ett fungerande recept på såpbubblor?

Detta fungerar inte:
  • 1 dl diskmedel
  • 1,5 – 2 dl vatten
  • 0,5 tsk strösocker

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp