En fluga gör ingen sommar, men korven den har två !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Modigt
Hmmm. Den som nämnde det , var den som........Sanna Nielsen är gravid: ”Största och finaste äventyret”
På mors dag avslöjar Sanna Nielsen, 36, att hon är gravid. ”Kan inte riktigt förstå att det här är på riktigt än”, skriver artisten på sin Instagram.www.aftonbladet.se
Satt och läste Aftonbladet nyheterna och jag skulle o det grövsta dementera att det är mitt fel.
Reklamen brukar ju baseras på sökhistorik så... just sayin!
Satan, tänkte inte på det. Nu kom du på mig, brukar söka efter "Staafen, underkläder, dvärg-ish"Reklamen brukar ju baseras på sökhistorik så... just sayin!
Man får väl vara glad att den inte visar sökhistoriken från "in-private"-sökningar i alla fallReklamen brukar ju baseras på sökhistorik så... just sayin!
Mycket ”parfym” och ”dykare på läder”…?Man får väl vara glad att den inte visar sökhistoriken från "in-private"-sökningar i alla fall
Nu fick jag såna där otäcka bilder i huvet.....Mycket ”parfym” och ”dykare på läder”…?
Vi pratar inte högt om det!Mycket ”parfym” och ”dykare på läder”…?
Fel fel fel, Parfymerade dykare i läder är vad du är ute efterNu fick jag såna där otäcka bilder i huvet.....
Parfymluktande läderdykare
Mycket doft av tång eller?Fel fel fel, Parfymerade dykare i läder är vad du är ute efter
Nu fick jag såna där otäcka bilder i huvet.....
Parfymluktande läderdykare
Sälj, Astrosmurf är premium vet du väl! Den svängiga biten gör sig påmind som vanligtJodå, jag har högtflygande planer
Jodå, jag har högtflygande planer
Jag letade (tja inte suuuuperaktivt, men ändå) efter att få tag i en Astrosmurf från typ 1979-sommaren 2018 när jag plötsligt hittade en i min brorson/brorsdotters leksakslåda. Köpte den på studs av dem för 400:-Sälj, Astrosmurf är premium vet du väl! Den svängiga biten gör sig påmind som vanligt
Jag letade (tja inte suuuuperaktivt, men ändå) efter att få tag i en Astrosmurf från typ 1979-sommaren 2018 när jag plötsligt hittade en i min brorson/brorsdotters leksakslåda. Köpte den på studs av dem för 400:-
Sälj, Astrosmurf är premium vet du väl! Den svängiga biten gör sig påmind som vanligt
Ja väldans catchig, den sätter sig. Minns den som väldans kuslig som liten grabb och det kan man väl förstå med rymdljud och allt.Den sången är ju riktig catchig, och med Klasse Möllberg på "vuxen"sång.
Tragiskt är vad det är...Only in Americat.
Man åtalad - tittade på porr bakom ratten
En man som står åtalad för att ha kraschat in i en polis i Kentucky, ska enligt CNN ha tittat på porr på sin telefon, bakom ratten.www.expressen.se