• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Gick förbi en gårdsutställning i Uppsala,
Den avslappnade/bakfulle/fulla överliggaren/studenten ingår nog inte ibland installationerna även om det fångar en del av Uppsalas stadsbild.

20210607_153003.jpg

20210607_153025.jpg
Ser ut som han tog studenten för ett antal år sedan. Skulle kunna vara vinkeln…

Ser ut som han tog studenten för ett antal år sedan. Skulle kunna vara vinkeln…

Vi kan kalla det att han är överliggare på universitetet.

Först trodde jag att det var en installation som hörde ihop med dom andra konstverken. Liksom en livs levande överliggare.
Om någon konstnär behöver en halvpackad trött man till sin konst/installation så kan jag ju ställa upp

Alltså, du har ju rena djurparken hos dig😀
Misstänker att man avstår från att ens doppa fötterna i vattnet om The bank Boys tar sig ett dopp samtidigt 😁
Man ska nog akta sig mer for att kissa i vattnet efter nagra pilsner....:eek:

Just skoldpaddor finns det valdigt gott om har. Bade Snappers och Boxturtles. Brukar komma upp fran backen ( ja vad fasiken kallas en "creek" pa svenska?) nar det ar dax att lagga agg...da far man se sma nyklackta skoldpaddor pa tomten kravla tillbaka ner mot vattnet (ja de som overlever)

Nu blir det mycket skoldpaddor....men nar man kommer hem efter ett varv i skogen och mots av denna syn sa aker kameran fram....
Den lilla nyklackta var pavag till vattnet...jamfor storlek med bilnyckeln

20210610_145241 (1).jpg
20210610_140938.jpg
Så söt😍
Fasen va förvånad man blivit om den lilla rackaren hade snott bilnycklarna, kastat sig bort till pickisen som en äkta TMNT och lagt en burnis innan han gett sig iväg😁
Skruvad fantasi.. Jag vet😜

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp