Ja för fasen. Upp med den på taket sen så blir grannarna väldigt impade misstänker jagEn sadanhar kan val vara bra att ha....eller?![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja för fasen. Upp med den på taket sen så blir grannarna väldigt impade misstänker jagEn sadanhar kan val vara bra att ha....eller?![]()
Nja...jag tankte mer ha honom..(far man saga det..eller ar han en hen kanske?) som garagekompis....Ja för fasen. Upp med den på taket sen så blir grannarna väldigt impade misstänker jag![]()
![]()
JAEn sadanhar kan val vara bra att ha....eller?![]()
En sadanhar kan val vara bra att ha....eller?![]()
Typiskt jänkare att alltid vara värst, räcker det inte med att ha en trädgårdstomte som vanligt folk?Nja...jag tankte mer ha honom..(far man saga det..eller ar han en hen kanske?) som garagekompis....
Jag vill ha såna trädgårdstomtar som ’tysken’ har i filmen ”Wälkom to Knohult”Typiskt jänkare att alltid vara värst, räcker det inte med att ha en trädgårdstomte som vanligt folk?![]()
Närå, fasen vad retrokool!
![]()
Ser bara på filmer som har vunnit OscarsJag vill ha såna trädgårdstomtar som ’tysken’ har i filmen ”Wälkom to Knohult”
Den vann min Oskar (Ossian) om det kan betyda något i sammanhangetSer bara på filmer som har vunnit Oscars![]()
Jag ropade in honom pa auktion...(jag var nog inte helt nykter..) och tankte att en Big Boy ar ju kanon att ha....Gillar ju den, är det din?
Även den rosa båten långt fram till vänster ser ju nice ut.
Ja, jag tänker att du hade märkt skillnad om den var från typ 30-talet?Jag ropade in honom pa auktion...(jag var nog inte helt nykter..) och tankte att en Big Boy ar ju kanon att ha....
Dessutom en av de aldsta hamburgerkedjorna som fortfarande existerar,och burgarna ar riktigt bra (for att vara kedjeburgare.)
Han ar formodligen fran 1956 och borde vara pensionar snart......
Har ar lite historia om Big Boy for den som ar intresserad av pop-kultur
![]()
Big Boy Restaurants - Wikipedia
en.wikipedia.org
Det vet jag faktiskt inte,,,Ja, jag tänker att du hade märkt skillnad om den var från typ 30-talet?Hur mycket väger grabben om man får fråga, ser helt gigantisk ut?
![]()
Något så fantastiskt roligt som att jobba... Prishöjning på schemat idag igen, får hoppas marknaden sansar sig snart :SVad gör ni, vad gör ni, vad gör ni?
![]()
Låter tråkigt, snart fredag igen bubbenNågot så fantastiskt roligt som att jobba... Prishöjning på schemat idag igen, får hoppas marknaden sansar sig snart :S
Sjukt tråkigt... Japp, inte länge kvarLåter tråkigt, snart fredag igen bubben![]()
Kom ihåg, flygplan lyfter i motvind, inte i medvindSjukt tråkigt... Japp, inte länge kvar![]()
Har ar jag och katten uppe tidigt. Gar fan inte att sova nar Kardinalfaglarna ar kata och tutar i ett....eller sa ar det spanningen att hamta ut en ny klocka som gjorde sitt.Vad gör ni, vad gör ni, vad gör ni?
![]()
Ja Mandag ar ju veckans hojdpunkt.Det är ju måndag så måndagslåten kommer här.
En annan måndagslåt också för att inte vara så tjatig.
Veronica och Måndagsbarn
ÄNTLIGEN!!!!!! Tisdag![]()
![]()
Redan på gång, Cheferna gillar INTE mig idag , heller....Och en ny dag för dig och reta upp chefen.
Varje dag som du är på jobbet så ökar ju chansen för att få sparken,
![]()
Fast kanske trevligare på vintern då du även kan använda den.
Mmmmm, pollen...![]()
skiljer ca 1 200 000 000 kr mellan den övre och den undre…Mmmmm, pollen...![]()
Pollenkorn? Eller hur menar du??skiljer ca 1 200 000 000 kr mellan den övre och den undre…