• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tänk om man ändå hade haft Bamseplåster istället :D Eller gett fan i att slå näven i två spik🙄
IMG_20210526_115944.jpg

Ett tips när man ska slå i spik är att använda en hammare då du uppenbarligen inte är Batman
Jobbar du på 1177?
För dom sa exakt så där oxå😁
Däremot gillade hon inte att två fingrar domnat efter spikarna😉
Hade japanerna spikat i spikarna på rätt håll hade nog inget hänt.. Kanske... 🙄

Jobbar du på 1177?
För dom sa exakt så där oxå😁
Däremot gillade hon inte att två fingrar domnat efter spikarna😉
Hade japanerna spikat i spikarna på rätt håll hade nog inget hänt.. Kanske... 🙄
Sa hon inte att du hade en misstänkt skum variant av cancer eller annan livsfarlig sjukdom..?
Tycker allt man söker om på deras hemsida pekar mot akut livsfara...

Sa hon inte att du hade en misstänkt skum variant av cancer eller annan livsfarlig sjukdom..?
Tycker allt man söker om på deras hemsida pekar mot akut livsfara...
Akut dumhet möjligtvis 😁

Edit. Domen har fallit.
Resulterade i stelkrampsspruta och 10 dagar penicillin.... 😳

Senast ändrad:
Skulle hämta ett paket på en gammal kiosk som ”omvandlats” till utlämningsställe och såg den här lappen.
Ändå jäkligt bra bredd på service: allt från att köpa glass till att hämta paket och i samma veva lämna in sin nya sportstål och gamla bordsklocka för service.
Detta är mitt eget smultronställe så ni får PMa för adress 🤭
102B3EA0-3AD2-4F00-A044-0540BB9D31E8.jpeg

Senast ändrad:
Skulle hämta ett paket på en gammal kiosk som ”omvandlats” till utlämningsställe och såg den här lappen.
Ändå jäkligt bra bredd på service: allt från att köpa glass till att hämta paket och i samma veva lämna in sin nya sportsål och gamla bordsklocka för service.
Kan ju tillläggas att det är bra att de erbjuder olika åtgärder så inte alla får samma service 👍🏻👍🏻

• Like
Reactions: Jox
Ändå jäkligt bra bredd på service: allt från att köpa glass till att hämta paket och i samma veva lämna in sin nya sportsål och gamla bordsklocka för service.
Hahaha jag har postat exakt samma bild i någon annan tråd. 😄

När man ser bilder på era utsikter (grannhus) och trädgårdar börjar man ju undra var ni bor.
Sen insåg jag (trött som jag är) att det är nog bilder stulna från det däringa Internetet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp