Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett tips när man ska slå i spik är att använda en hammare då du uppenbarligen inte är BatmanTänk om man ändå hade haft Bamseplåster iställetEller gett fan i att slå näven i två spik
![]()
![]()
Jobbar du på 1177?Ett tips när man ska slå i spik är att använda en hammare då du uppenbarligen inte är Batman
Sa hon inte att du hade en misstänkt skum variant av cancer eller annan livsfarlig sjukdom..?Jobbar du på 1177?
För dom sa exakt så där oxå
Däremot gillade hon inte att två fingrar domnat efter spikarna
Hade japanerna spikat i spikarna på rätt håll hade nog inget hänt.. Kanske...![]()
Akut dumhet möjligtvisSa hon inte att du hade en misstänkt skum variant av cancer eller annan livsfarlig sjukdom..?
Tycker allt man söker om på deras hemsida pekar mot akut livsfara...
Ny klocka också för att fira denna milstolpe av dumhet?Akut dumhet möjligtvis
Edit. Domen har fallit.
Resulterade i stelkrampsspruta och 10 dagar penicillin....![]()
Mmm, blev visst ett tryck på köp..Ny klocka också för att fira denna milstolpe av dumhet?
Nej. Jobbar ej på 1177. Svärfar är dock kirurg
Mmm, blev visst ett tryck på köp..
Kirurger är alltid bra att ha till hands![]()
Nu blev jag sugen på smörstekta trattkantarellerDid it
Om än ett Trattis-köp, men ändå![]()
Då är det bara att jaga rätt på ett gäng o ge på dom i stekpannanNu blev jag sugen på smörstekta trattkantareller![]()
Finns inte på Island tyvärrDå är det bara att jaga rätt på ett gäng o ge på dom i stekpannan![]()
Det som göms i snö som man brukar säga.Det är så härligt nu när sommaren äntligen kommit
![]()
Den där gräsklipparenDet är så härligt nu när sommaren äntligen kommit
![]()
Kan ju tillläggas att det är bra att de erbjuder olika åtgärder så inte alla får samma serviceSkulle hämta ett paket på en gammal kiosk som ”omvandlats” till utlämningsställe och såg den här lappen.
Ändå jäkligt bra bredd på service: allt från att köpa glass till att hämta paket och i samma veva lämna in sin nya sportsål och gamla bordsklocka för service.
Detta är mitt eget smultronställe så ni får PMa för adress
![]()
Perfekt med kombinerad gynekolog och solstol om man vill sola mumindalen haha!Solstolen står stabilt, nytt för i år är integrerad WC
![]()
Hahaha jag har postat exakt samma bild i någon annan tråd.Skulle hämta ett paket på en gammal kiosk som ”omvandlats” till utlämningsställe och såg den här lappen.
Ändå jäkligt bra bredd på service: allt från att köpa glass till att hämta paket och i samma veva lämna in sin nya sportsål och gamla bordsklocka för service.
Detta är mitt eget smultronställe så ni får PMa för adress
![]()
Då har vi samma smultronställeHahaha jag har postat exakt samma bild i någon annan tråd.![]()
Kom ihåg:När man ser bilder på era utsikter (grannhus) och trädgårdar börjar man ju undra var ni bor.
Sen insåg jag (trött som jag är) att det är nog bilder stulna från det däringa Internetet.
Kom ihåg:
![]()
Palme var före sin tidÄven Olof Palme sa ju på Twitter att källkritik är viktigt.
Jag har även hört resonemanget:
Men det stod ju på internet så då måste det ju vara sant.