DO IT!!! JUST DO IT!!!!Vi tänker i samma banor så vi borde ställa upp i ett presidentval i något land. Yes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DO IT!!! JUST DO IT!!!!Vi tänker i samma banor så vi borde ställa upp i ett presidentval i något land. Yes?
Orkar inte googla fram nån Nalle Puh meme, går direkt på slutklämmen istället:
KEWKEN!
Skandal att de inte utredde det ordentligt...Eller gett fan i att släppa ut ett modifierat virus från labbet i Wuhan...
Fan, jag blir lika glad varje gång den här tråden ligger före den där jäkla parfymtråden, so keep up the good work!
Doften av KS Glada bakficka
Dar var jag och at i Vasteras!Torsdag = Chopchopmiddag.
För det finns inte hemma... Än..
Skulle jag kocka mot betalning blev jag nog stamd direkt.....@FlipSwede
Du får väl öppna ett eget "Sibylla" i Amerikat.
The SweDish
Street kitchen of Sweden
SeaBylla
osv.
Bäst av allt är att om du är chefen (kock) så kan du ju kalla dig The Swedish chef (han i Mupparna) (eller kock)
Bara att skaffa kockmössa och rosa fluga och starta upp.
Choklad älg låter ju exotiskt o bra
Måste väl finnas mängder av bryggerier som behöver kompetenta smaklökar!Skulle jag kocka mot betalning blev jag nog stamd direkt.....
Daremot ar jag ratt bra pa att dricka pilsner,,,men det vill ingen betala mig for att gora tyvarr...
Jo men jag tror Billy redan har fatt jobbet....Måste väl finnas mängder av bryggerier som behöver kompetenta smaklökar!
Du kan ju erbjuda dig att provjobba lite gratis!
Tyst! Jag ser på TVVad händer i denna underbara tråd då? Snart är det mars gubbs!
Håålll tyst!Tyst! Jag ser på TV
Färjan såklart, inga konstigheterRederiet eller?
Färjan såklart, inga konstigheter
Är Håkan fortfarande förstoppad?Färjan såklart, inga konstigheter
Absolut!Fast Joker (Johannes Brost) slår ju ändå Baren-Håkan
Boken om Färjan var klart bättre än tv-serien.Absolut!
Tittade dock på sån där fotboll...
Nu tittar jag på High Fidelity (I serie-form på Disney+/Starz). Rekommenderas skarpt, riktigt bra hittills. Samma känsla som både boken och filmen
Förlåt, menade det där dubbelsidiga säkerhetsbladet. Säkerhet ombord eller vad det heter. Ingen aning! Gonatt!Boken om Färjan var klart bättre än tv-serien.