Ute på vift ikväll oxåEfter att ha sett @roosterman 's Saab med sovhytt så blev man ju sugen på nåt liknande, varför inte en van.
Känns som det kan vara nån av @FlipSwede grannar
Utsikten inneifrån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ute på vift ikväll oxåEfter att ha sett @roosterman 's Saab med sovhytt så blev man ju sugen på nåt liknande, varför inte en van.
Känns som det kan vara nån av @FlipSwede grannar
Det betyder att tisdagar för dig är måndagar så när vi andra har kommit över måndagens utmaningar står du ansikte mot ansikte med dem. Lycka tillSkönt med söndag som inte är söndag
Tagit ett smart beslut, ledig på måndagar ett par veckor framöver
Att arbeta mindre och agna sig at andra aktiviteter mer ar bara att gratulera!Skönt med söndag som inte är söndag
Tagit ett smart beslut, ledig på måndagar ett par veckor framöver
Mycket knark i Uppsala?Gick förbi en gårdsutställning i Uppsala,
Den avslappnade/bakfulle/fulla överliggaren/studenten ingår nog inte ibland installationerna även om det fångar en del av Uppsalas stadsbild.
Hur var det här då?
Ny sommarbil?
Besöker motormuseet i hamnen? Det kanske finns en och annan SAAB där. Borensberg/Borenshult är rätt trevligt annars.Vad gör man i Motala en torsdag?
Jorå. @Jox tror sig klämma in fem arbetsdagar på fyra arbetsdagar. Imponerande galen idéHur var det här då?
En teori skulle kunna vara att någon sett Contagion och ville veta om det fungerade i verkligheten eller så är regisören en jädrans profet!Kunde inte de där kineserna låtit bli fladdermössen.
Jag ska fan testa alltså... Fast jag låter bli torsdag den här veckan istället
Eller gett fan i att släppa ut ett modifierat virus från labbet i Wuhan...Kunde inte de där kineserna låtit bli fladdermössen.
Ja precis!Eller gett fan i att släppa ut ett modifierat virus från labbet i Wuhan...
Kan uppdatera att även Daytona-tråden har lagt av med ”officiella”Kommer ni ihåg min filosofiska tankesmedja om alla dessa ”officiella” trådar?
Tudortråden har bytt namn = inget mer ”officiella”
Det är nästan bara Karate-Kurt och co som har Officiella grupper kvarKan uppdatera att även Daytona-tråden har lagt av med ”officiella”
Nope, var och vad hade du denna tankesmedja?Kommer ni ihåg min filosofiska tankesmedja om alla dessa ”officiella” trådar?
Tudortråden har bytt namn = inget mer ”officiella”
Ah, får läsa bakåt då@Jox ett serie inlägg längre bak i denna tråd
Tänkt på en grej:
Alla dessa ”Officiella” trådar:
- Officiella Tudortråden
- Officiella Seikotråden
- Officiella Rolextråden
- Officiella Doxatråden
- Etc
För att de ska kallas ”officiella” så bör det ju även finnas inofficiella trådar; eller har varumärkena godkänt dessa trådar som de enda äkta trådarna för deras varumärken och de måste där med namnges som officiella?
Något som vet vart man hittar dessa inofficiella trådar?
Hittade innan, men tack. Jag berörde denna frågeställningen i ett inlägg som flyttades till Bug/förbättra-tråden.
Vi tänker i samma banor så vi borde ställa upp i ett presidentval i något land. Yes?Hittade innan, men tack. Jag berörde denna frågeställningen i ett inlägg som flyttades till Bug/förbättra-tråden.
Då är jag ju nästan en copage eller hommage kanske